איך מיוצר הקובץ שבו אני צריך להכניס פרטים? {רשימה לבנה וכו}
-
הוא מתייצר אוטומט מתי שאני שם הגדרה ולוחץ שמור? או שאני צריך לייצר אותו? {א"כ איך?} תודה לכל העונים.
-
באתר החדש עושים בהעלאת קבצים צור קובץ .ini
כותבים את שם הקובץ כמו שכתוב בפורום וזהו -
תודה. ובאתר החדש? מעצבן כל פעם לעבור לחדש ולחזור וכו'
-
יצירת רשימה לבנה / שחורה
מצורף כאן הקובץ להורדה
יש להוריד, לחלץ את הקובץ, ולהעלות אותו לשלוחה הרצויהלרשימה לבנה
WhiteList.rar
ובקובץ ext.ini צריך להכניס את ההגדרה הזאתwhite_list=yesלרשימה שחורה
BlackList.rar
ובקובץ ext.ini צריך להכניס את ההגדרה הזאתblack_list=yes -
@אברהם-אבנר
כאן יש הסבר פשוט וקצר איך לייצר רשימה לבנה / שחורה.
בהצלחה -
באתר החדש אפשר בשניה ליצור קבצים כאלו...
בוחרים שם ותוכן..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות