איך בודקים שרת
-
איך אני יכול לדעת על איזה שרת של ימות יושב המערכת שלי ?
-
@ישועה אמור להיות כתוב בלשונית "הגדרות משתמש" למטה.
-
@dudu אצלי לא כתוב כלום,
לי זכור שמעבירים את העכבר באיזשהו מקום אז ניתן לראות את שם השרת
אתה יודע מה אני מתכוון ? -
@ישועה אולי יש לך מערכת של מסר או משהו אחר? ולכן אתה לא רואה?
לא ידוע לי על משהו שמעבירים עכבר... -
@dudu נכון יש לי מסר
אבל גם במסר אני יודע שאפשר לראות
אתה לא יודע איך ? -
@ישועה נראה לי שמסר לא יושב על השרת של ימות, לא?
אני יודע רק איך רואים במערכות של ימות עצמם,
אם תדע משהו אחר - תעדכן... -
@ישועה אתה יכול לראות בכל לשונית באתר ניהול המערכת.
זה נמצא בתחתית העמוד, מצורף תמונהזה

או זה

נמצא כאן

-
@HMJE22 תודה לכולם
אבל אני במסר ואין את השורה למטה
וזה השאלה שלי איני זוכר אבל שמעתי פעם שאם עוברים עם העכבר ב.....לא זוכר רואים איזה שרת זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות