שפת הוראות ההקלטות
-
בשלוחת הקלטות האם יש שום אפשרות שכל ההוראות תהיו באנגלית.
השלוחה מוגדר לאנגלית, אבל אחר ההקלטה שומעים בעברית "לשמיעת ההקלטה הקש 1..." -
@help613 אין את 'כל' ההודעות באנגלית וכן באידיש
ומה שאין בשפה שהוגדרה מושמע בשפת ברירת המחדל שהיא עברית -
האם אפשר לשנות את שפת ברירת המחדל לאנגלית?
-
-
ממש תודה רבה. (בטעות כתבתי שאלה זו במקום השני, מה שרמזת "כל מקום" , וחשבתי שאולי לא תבין שזה המשך להשאלה כאן. ולכן שאלתי אותו גם כאן. סליחה.)
-
@help613
I am working on it
here you have some file
copy them in the messages folder
and the problem is solved
https://drive.google.com/drive/folders/10_2_cWErgZ86QZZJShRJJVxR9-_OvD01?usp=sharing
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות