אני רוצה שאחרי קבלת נתונים אז יעבור לתשלום
-
כתוב בקבלת נתונים:
אשראי בלבד
אם רוצים שיעבור מיידית לתשלום באשראי (ללא אפשרות של בחירת סוג התשלום).
יש להגדירrecording_and_entering_data_payment_credit_card=yesהגדרות האשראי יש להוסיף בדיוק כמו במודול credit_card
שימו לב שמספר האישור שיושמע ללקוח - זה מספר האישור של מודול קבלת הנתונים.
מספר האישור של חברות האשראי מופיע לכם בקבצים שנשלחים במייל ו/או בקבצי הymgr
אז לעשות אחרי ההגדרה גם את ההגדרות האלו:type=credit_card credit_card_type=nedarim_plus credit_card_terminal_number=*** credit_card_category_nedarim_plus=בדיקה??
-
@מערכת-תהילים אמר באני רוצה שאחרי קבלת נתונים אז יעבור לתשלום:
אז לעשות אחרי ההגדרה גם את ההגדרות האלו:
type=credit_card credit_card_type=nedarim_plus credit_card_terminal_number=*** credit_card_category_nedarim_plus=בדיקה??
תנסה
-
@מערכת-תהילים בלי השורה של הtype כמובן.
-
@dudu אמר באני רוצה שאחרי קבלת נתונים אז יעבור לתשלום:
@מערכת-תהילים בלי השורה של הtype כמובן.
תודה אנסה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות