בבקשה מה המס' הודעה של
-
@מערכת-תהילים אמר בבבקשה מה המס' הודעה של:
M1011 להקלטה נוספת הַקִישוּ 1. לְסיום הַקִישוּ 2 או הַמתינו.
יש את הקישור הזה:
https://f2.freeivr.co.il/topic/3/רשימת-הודעות-מערכת?_=1607352205641שם את מקיש על כפתור F3 ומחפש את ההודעה שאתה רוצה
-
-
ניסיתי ולא הלך לי
לכן אני שואל -
מה המספר הודע של ספרות אני ישמח לדעת
-
סליחה הודעה
-
כי אני צריך שיקלטו לי הודעה ולא ישמעו את זה כי עד אז מנתקים
-
@נתי-ויזל אמר בבבקשה מה המס' הודעה של:
כי אני צריך שיקלטו לי הודעה ולא ישמעו את זה כי עד אז מנתקים
שלא ישמעו את מה?
-
להקלטה נוספת הקישו אחד וכו' כי אז אנשים מנתקים והצינטוק לא מופעל
-
@נתי-ויזל אמר בבבקשה מה המס' הודעה של:
להקלטה נוספת הקישו אחד וכו' כי אז אנשים מנתקים והצינטוק לא מופעל
להגדרות מלאות כנסו להגדרות שלות הקלטה
-
אבל איך מוחקים מס' הודעה
-
סליחה הודעת מערכת
-
איזה מס מערכת אתה רוצה למחוק?
-
@נתי-ויזל אמר בבבקשה מה המס' הודעה של:
מה המספר הודע של ספרות אני ישמח לדעת
הם לא מגלים את ההודעה של הספרות, בכל הון דעלמא
אולי בגילגול הבא -
@נתי-ויזל תראה כאן
https://f2.freeivr.co.il/post/44
בסיום ההקלטה
התפריט שמצריך אישור ההקלטה
ברירת מחדל שבסיום ההקלטה מקישים # ושומעים תפריט עם אפשרויות: 1- לשמיעה, 2- לאישור, 3- להקלטה מחדש, 4- לביטול.
באם מגדירים:record_ok=#אז לא יושמע תפריט לאחר ההקלטה, אלא בלחיצה על # ההקלטה תאושר מיידית
שמיעת מספר הקובץ שהוקלט
כדי שהמאזין לא ישמע את הודעה M1010 (הקלטתם בהצלחה את קובץ מספר x), ולא ישמע את מספר הקובץ החדש שהוקלט - יש להגדיר:say_record_number=noואז ישמע רק את ההודעה M1452 (ההודעה הוקלטה בהצלחה), וימשיך הלאה.
לאחר אישור ההקלטה יש תפריט - האם להקליט עוד הודעה או לא
(הודעה מספר M1011 "להקלטה נוספת הקישו 1, לסיום הקישו 2 או המתינו"), כדי שהמאזין לא ישמע תפריט לאחר אישור ההקלטה, אלא יחזור מיד לתפריט הקודם - יש להגדיר:say_record_menu=no -
@33064325 אמר בבבקשה מה המס' הודעה של:
record_ok=#אז לא יושמע תפריט לאחר ההקלטה, אלא בלחיצה על # ההקלטה תאושר מיידית
אני הגדרתי
record_ok=2ולא עובד
-
@9121800 אמר בבבקשה מה המס' הודעה של:
@33064325 אמר בבבקשה מה המס' הודעה של:
record_ok=#אז לא יושמע תפריט לאחר ההקלטה, אלא בלחיצה על # ההקלטה תאושר מיידית
אני הגדרתי
record_ok=2ולא עובד
מי אמר שאפשר כול המקשים?
-
@9121800
מאיפוא הבאת 2 ??
תכתובrecord_ok=# -
@33064325 אמר בבבקשה מה המס' הודעה של:
@מערכת-תהילים אמר בבבקשה מה המס' הודעה של:
record_ok=2
מאיפוא הבאת 2 ??
תכתובrecord_ok=#אני????
-
התכוונתי ל @9121800 סליחה @מערכת-תהילים
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות