בקשת עזרה לקו ניתוב
-
כנ"ל, עשיתי ניתוב לפלאפון של לצורך זיהוי שיחה וזה עובד לי מצוין ב"ה.
אך יש רק בעיה אחת שמעצבנת, שמעכשיו כל שיחה שאני דוחה או שרשומה אצלי ברשימת דחייה מועברת לקו הנ"ל וכו', וכן גם אני מקבל כל פעם הקלטה מזה שלא לצורך וזה רק מעצבן.
ואני יודע שאני יכול לעשות אולי שלא יקליט, אבל אני כן רוצה שיקליט את השיחות החסויות ולכן אשמח מאוד שאם יש למישהו רעיון איך לעשות שלא יהיה ככה שיעלה את זה לכאן (אולי אם יש איכשהוא אפשרות של לעשות הפניה של מספר מסוים למספר מסוים ולא לעשות הפניה אם תפוס וכדומה [-יש לי יאנג אם זה משנה משהו]).נ. ב. הרעיון של לעשות רשימה שחורה בקו לא יעילה כי אני הרי לא יודע את מי אני אדחה מחר...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות