שלוחת טריויה עם זמן פתיחה וסגירה
-
זהו, שלא שומעים כרגע הודעה,
רק מנגינה
ואני רוצה להוסיף... -
צריכה עוד עזרה...
איך אני מגדירה את זה:

זאת אומרת,
איפה אני שומרת את הקובץAAA?ועוד שאלה,
בשביל טריויה אחרת, הקלטתי הודעת פתיחה
ושמרתי אותה בתיקית ההודעות תחת השם:

איך אני יכולה בעצם להקליט הודעת פתיחה אחרת לכל טריויה?
-
@dudu אתה יודע אולי לעזור לי?
-
@יהודיה תשימי בכול תיקיה בנפרד...
-
@shayg באיזה תיקיה?
-
@יהודיה אם מכניסים לשלוחה מסויימת הודעת מערכת אחרת, זה גובר על ההודעות מערכת שבתיקיית ברירת המחדל.
-
@dudu עדיין לא הולך לי...
תכלס איך אני משנה הודעת פתיחה לטריויה??? -
-
@יהודיה ואז יש רשימת הודעות ומשנים לפי שם ההודעה את שם ההקלטה.
-
הסתדר,
תודה לכל המסייעים!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות