סגירת המערכת בשעות מסוימות
-
@brochabar מה, באמת?
אז פשוט להוריד את הmon-fri? -
@א-גוטער-איד תסתכל על העריכה
-
פוסט זה נמחק! -
@brochabar אמר בסגירת המערכת בשעות מסוימות:
@א-גוטער-איד אמר בסגירת המערכת בשעות מסוימות:
enter_if_time=18.00-19.00.mon-fri enter_if_time_close_goto=/1/1/1הקו לא נפתח לבד,
הייתי צריך פשוט למחוק את ההגדרה הנ"ל כדי שהקו יפתח לציבור...אתה יודע שהגדרת שמיום שני עד שישי לא יוכלו להיכנס
בשביל להגדיר רק מהשעות 6 עד 8 בכל יום תגדירenter_if_time=18.00-19.00.*.*.* enter_if_time_close_goto=/1/1/1לא עוזר!!!!!!!
-
@א-גוטער-איד הא לא כתבת את ההגדרות נכון תגדיר ככה
enter_if_time=18:00-19:00.*.*.* enter_if_time_close_goto=/1/1/1 -
@א-גוטער-איד
ציטוטenter_if_time=09:00-17:00.mon-fri.1-20.junבדוגמא יכניס בין השעות 9 ל 17 כאשר הימים בין שני לשישי כאשר הימים בחודש בין 1 ל20 בחודש jun
בקיצור, הגדרת שיכלו להיכנס רק בין 18 ל- 19 בימים שני עד חמישי,
אז אני שואל אם זו היתה כוונתך. -
@שלמה1155 לא לא זה איתה כוונתו
כבר עליתי על הבעיה
בשעה הוא כתב "." במקום ":" -
@א-גוטער-איד עובד??
-
@brochabar עובד
תודה רבה על כל העידוד והסיוע! -
@brochabar אמר בסגירת המערכת בשעות מסוימות:
בשעה הוא כתב "." במקום ":"
אהבתי את שימת הלב שלך לכל הפרטים הקטנים

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות