• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    סגירת המערכת בשעות מסוימות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    29 פוסטים 5 כותבים 1.2k צפיות 4 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א מנותק
      א גוטער איד @33064325
      נערך לאחרונה על ידי

      @33064325 מצטער על כל הבלאגנים
      אבל השלוחה נסגרת יופי, ופשוט לא נפתחת!!!!!!!!!!

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ש מנותק
        שלמה1155 @א גוטער איד
        נערך לאחרונה על ידי

        @א-גוטער-איד
        אולי תראה לנו בדיוק מה הגדרת...

        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • א מנותק
          א גוטער איד @שלמה1155
          נערך לאחרונה על ידי

          @שלמה1155

          enter_if_time=18.00-19.00.mon-fri
          enter_if_time_close_goto=/1/1/1
          

          הקו לא נפתח לבד,
          הייתי צריך פשוט למחוק את ההגדרה הנ"ל כדי שהקו יפתח לציבור...

          ש B 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ש מנותק
            שלמה1155 @א גוטער איד
            נערך לאחרונה על ידי

            @א-גוטער-איד
            לא יודע מה רצית להגדיר, אבל הגדרת שיכלו להיכנס בין 6 ל-7 .
            זה מה שרצית?

            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • א מנותק
              א גוטער איד @שלמה1155
              נערך לאחרונה על ידי

              @שלמה1155 שלא יכלו

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • B מנותק
                brochabar @א גוטער איד
                נערך לאחרונה על ידי brochabar

                @א-גוטער-איד אמר בסגירת המערכת בשעות מסוימות:

                @שלמה1155

                enter_if_time=18.00-19.00.mon-fri
                enter_if_time_close_goto=/1/1/1
                

                הקו לא נפתח לבד,
                הייתי צריך פשוט למחוק את ההגדרה הנ"ל כדי שהקו יפתח לציבור...

                אתה יודע שהגדרת שמיום שני עד שישי לא יוכלו להיכנס
                בשביל להגדיר רק מהשעות 6 עד 8 בכל יום תגדיר

                enter_if_time=18.00-19.00.*.*.*
                enter_if_time_close_goto=/1/1/1
                
                א 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • א מנותק
                  א גוטער איד @brochabar
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @brochabar מה, באמת?
                  אז פשוט להוריד את הmon-fri?

                  B ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • B מנותק
                    brochabar @א גוטער איד
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @א-גוטער-איד תסתכל על העריכה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • א מנותק
                      א גוטער איד @brochabar
                      נערך לאחרונה על ידי

                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • א מנותק
                        א גוטער איד @brochabar
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @brochabar אמר בסגירת המערכת בשעות מסוימות:

                        @א-גוטער-איד אמר בסגירת המערכת בשעות מסוימות:

                        @שלמה1155

                        enter_if_time=18.00-19.00.mon-fri
                        enter_if_time_close_goto=/1/1/1
                        

                        הקו לא נפתח לבד,
                        הייתי צריך פשוט למחוק את ההגדרה הנ"ל כדי שהקו יפתח לציבור...

                        אתה יודע שהגדרת שמיום שני עד שישי לא יוכלו להיכנס
                        בשביל להגדיר רק מהשעות 6 עד 8 בכל יום תגדיר

                        enter_if_time=18.00-19.00.*.*.*
                        enter_if_time_close_goto=/1/1/1
                        

                        לא עוזר!!!!!!!

                        B 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • B מנותק
                          brochabar @א גוטער איד
                          נערך לאחרונה על ידי brochabar

                          @א-גוטער-איד הא לא כתבת את ההגדרות נכון תגדיר ככה

                          enter_if_time=18:00-19:00.*.*.*
                          enter_if_time_close_goto=/1/1/1
                          
                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ש מנותק
                            שלמה1155 @א גוטער איד
                            נערך לאחרונה על ידי שלמה1155

                            @א-גוטער-איד
                            ציטוט

                            enter_if_time=09:00-17:00.mon-fri.1-20.jun
                            

                            בדוגמא יכניס בין השעות 9 ל 17 כאשר הימים בין שני לשישי כאשר הימים בחודש בין 1 ל20 בחודש jun

                            בקיצור, הגדרת שיכלו להיכנס רק בין 18 ל- 19 בימים שני עד חמישי,
                            אז אני שואל אם זו היתה כוונתך.

                            B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • B מנותק
                              brochabar @שלמה1155
                              נערך לאחרונה על ידי brochabar

                              @שלמה1155 לא לא זה איתה כוונתו
                              כבר עליתי על הבעיה
                              בשעה הוא כתב "." במקום ":"

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • B מנותק
                                brochabar @א גוטער איד
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @א-גוטער-איד עובד??

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • א מנותק
                                  א גוטער איד @brochabar
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @brochabar עובד
                                  תודה רבה על כל העידוד והסיוע!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ש מנותק
                                    שלמה1155 @brochabar
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @brochabar אמר בסגירת המערכת בשעות מסוימות:

                                    בשעה הוא כתב "." במקום ":"

                                    אהבתי את שימת הלב שלך לכל הפרטים הקטנים👏

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2

                                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                    הרשמה התחברות
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון