מערכת פריווט
-
@בן-זאב אין את האייקון הזה,
אבל יש בצד ריבוע- שניתן לבחור:

מישהו יודע האם ניתן דרך זה לנתק שיחות? -
@brochabar אמר במערכת פריווט:
@יהודיה אמר במערכת פריווט:
@בן-זאב איך מנתקים?
גם לי יש כאלה שכבר מהבוקר שעות רצוף,
ואני רוצה לנתק...באתר החדש שיחות נכנסות/ניתוק שיחה
גם באתר החדש זה לא עושה כלום.
-
@יהודיה באתר הישן היא אפשר לנתק שיחות
-
@brochabar וגם באתר החדש
זה לא הולך... -
היתה איזו תקלה בפרייוט היום,
במשך כחצי שעה לא יכלו לחייג לקו,
ומי שניסה לחייג בפרק הזמן ההוא- רשום עד עכשיו כאילו הוא מאזין לקו.
(בלי זיהוי שם ובלי שלוחה שאליה הוא מאזין) -
אגב,
פרייוט עובד באתר החדש? -
-
@שעת-חלון כנראה שאצל כולם זו אתה בעיה,
השאלה איך פותרים אותה...
וכן,
לי עובד פריוט באתר החדש -
מחר בבוקר אני ידבר עם ימות המשיח שיטפלו בזה.
לגבי ניתוק השיחה. במערכת רגילה זה עובד ובפריווט לא!!!!!!!!!!! (עדיין לא) -
@אבגדה
שימו לב- נתוני השיחות הנכנסות שנתקעו בצהריים נעלמו מהרשימה סוף סוף
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות