האתר נדבק בקורונה
-
@איש-יהודי-טוב
ממש ממש לא
למה אצלך האתר נראה אותו דבר כמו לפני כמה ימים -
@אור-האורות
זה קורה לפעמים, אני פשוט מרענן את האתר וזה מסתדר. -
@שלמה1155
זה כבר יומיים כך אצלי ולא מסתדר -
@אור-האורות
רעננת? -
@שלמה1155
בטח
אגב בעיקר מפריע לי החלק העליון שנראה כך

-
@אור-האורות
אם אתה חושב שזה באג - אז תשלח לשירות לקוחות -
@שלמה1155
רציתי לדעת האם זה רק אצלי או אצל כולם -
@אור-האורות
לפחות אצלי זה מצוין, אז אני לא יודע אם זה נקרא באג -
@אור-האורות אמר בהאתר נדבק בקורונה:
@שלמה1155
רציתי לדעת האם זה רק אצלי או אצל כולםגם אצלי הוא ככה
אבל לי זה לא מפריע -
@אור-האורות @נץ-החמה
אצלי זה היה בסדר עד שרעננתי עכשיו את האתר
כנראה זה באמצע איזה שידרוג... -
@אור-האורות
אצלי זה ככה כבר הרבה זמן....
לא מפריע לי.תבדוק בהגדרות של אתר הניהול

-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות