פתיחת דיבור בועידה גם לאלו שנכנסים אח"כ
-
האם יש אפשרות להגדיר שביטול ההשתקה יועיל גם לאלו שיכנסו אח"כ? ולא כמו בברירת המחדל שרק אלו שהיו בשעת הביטול יכולים לדבר!
-
@chaim1 במצב של listen לא אפשרי, אבל אתה יכול להגדיר speech וכך כולם יכולים לדבר מיד או broadcaster וכך המאזינים יכולים להוריד את ההשתקה ע"י כוכבית 1.
-
@מוטלה זה לא משהו שניתן לשנות בהגדרה? אין פתרון למנהל החדר המעוניין לשלוט בהשתקה חוץ מלסגור ולפתוח שוב מדי זמן כדי לשמוע מי עוד נמצא? אולי היה ניתן להגדיר שע"י הפתיחה נהיה מצב של open כמו שהיה פעם עד שישתיק שוב!
-
@chaim1 נראה לי שאין אפשרות.
אולי תבקש בבקשות לפיתוח זה באמת דבר נצרך מאד..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות