'תפריט, אנא הקישו את מספר השלוחה.'
-
כשכאני לוחץ על שלוחת כניסה לניהול אומר לי 'תפריט, אנא הקישו את מספר השלוחה.' מישהו יודע מדוע זה קורה?
-
אתה צריך להכניס הקלטה בשלוחה 0 ולקרוא לה M1000
-
תודה רבה.
-
עשיתי אבל לא עזר
-
מישהו יודע מדוע?
-
@LEVI770 אמר ב'תפריט, אנא הקישו את מספר השלוחה.':
כשכאני לוחץ על שלוחת כניסה לניהול אומר לי 'תפריט, אנא הקישו את מספר השלוחה.' מישהו יודע מדוע זה קורה?
כנראה שלא הגדרת את זה כתפריט ניהול,
תמחוק את מה שהגדרת שם ותשים שם את ההגדרה הזאת:type=admin_login -
עשיתי אך לא עזר.
-
יכול להיות שהתפריט מוגדר כ- 2 ספרות ושלוחה היא של ספרה אחת, או הפוך?
-
הוא באמת על שתי ספרות אנסה לשנות...
-
אם התפריט הוא של 2 ספרות ואתה רוצה שלוחה בת ספרה תוסיף לה 0 בהתחלה,
לדוגמה לשלוחה 1- תקרא -01 -
תודה רבה רבה, הסתדר לי עכשיו, עזרת לי מאוד.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות