עזרה במודל סקר
-
אני רוצה לעשות סקר ולא הבנתי כל כך איך אני עושה אתה זה?
-
@אני-כאן-בשבילך
סקרtype=seker_questionsצריך להעלות קובץ שאלה Q1,Q2,Q3 וכו'
מאיפה יקח את השאלות (ברירת מחדל מאותה שלוחה)
seker_questions_patch=1איזה לחצנים מאושרים
Q1_key_ok=1234בדוגמא שאלה 1, לחצנים 1234 מאופשרים
אפשר לעשות הקלטה לכל תשובה בשםA1.wav,
שיודיע כמה שאלות יש בסקר לפניseker_questions_amunet=7(שים לב זה בסקר החדש, לא הישן)
אם תתקע בעוד משהו דבר (כתוב) הכל בהרחבה בהגדרות
בהצלחה רבה! -
@אני-כאן-בשבילך מה לא הבנת?
תקרא את ההוראות, תכניס את ההגדרות וזהו...
באיזה סקר מדובר?
אולי תכתוב מה ניסית ואיפה נתקעת, לא יעזור לכתתוב לך שוב את מה שכבר כתוב... -
@dudu
אני לא יודע איך עושים את זה
אני מחפש אחד שיכלו לעזור לי -
@אני-כאן-בשבילך
סקרtype=seker_questionsצריך להעלות קובץ שאלה Q1,Q2,Q3 וכו'
מאיפה יקח את השאלות (ברירת מחדל מאותה שלוחה)
seker_questions_patch=1איזה לחצנים מאושרים
Q1_key_ok=1234בדוגמא שאלה 1, לחצנים 1234 מאופשרים
אפשר לעשות הקלטה לכל תשובה בשםA1.wav,
שיודיע כמה שאלות יש בסקר לפניseker_questions_amunet=7(שים לב זה בסקר החדש, לא הישן)
אם תתקע בעוד משהו דבר (כתוב) הכל בהרחבה בהגדרות
בהצלחה רבה! -
@אני-כאן-בשבילך הסתדרת?, תסמן את הנושא כ
נפתר, אם הוא מסומן כלא נפתר, זה מבלבל כשרואים את הנושאים שלא נקראו.
כאן:
(בתוסף הזה)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות