שמות בממשק חדרי ועידה החדש
-
מדוע אני לא רואה את נתוני התלמידים בממשק החדש?
-
@sher העלית קובץ אקסל?
-
@yonatan העליתי קובץ אבל בעצם לא רשמתי ניתוב
-
-
@yonatan אני לא מצליחה למצוא את ההוראה עם הקשיח..
-
@sher תלחץ על F12 ולחיצה ארוכה על הרענון
גם לי זה לא עובד -
@yonatan לא עובד.
ניסיתי המוןן -
@sher גם לי, הוא לא נותן לשמור את התלמידים ולא מראה את המסך הראשי שראו במדריך
-
@yonatan אם יש הקבצה עם חצי מהכיתה איך אפשר להסתדר עם הרשימה?
-
@sher תערוך את קובץ התלמידים.
אפשר להוסיף או למחוק תלמידים בקלות, רק חשוב לזכור לשמור שינויים. -
@39787521 אוקי. אז זה רעיון מצוין.
מה עם הניתוב? -
@sher ברור, זה קריטי.
תשיך את הכיתה לחדר הועידה הרצוי כפי ששמואל הדגים. -
@39787521 איך אפשר לערוך רשימה של מקצוע בתוך כיתה?
אני מדבר על הקבצה -
@sher אולי יש דרך קלה יותר. אבל אצלי כולם בחדרים נפרדים, גם בהקבצות.
-
@39787521 להגדיר הקבצה ככיתה?
-
@sher כן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות