שאלה/איך לנהל כמה קוים במערכת אחת?
-
יש לי כמה קוים שאני מנהל אותם. אני רוצה לעשות את כולם במערכת אחת כמובן שעם כמה מספרים.
איך אתם ממליצים לעשות את זה בצורה מסודרת וקלה לתפעול/איך אתם עושים?
תודה רבה. -
@אברהם-אבנר אני מפעיל מערכת אחת גומר להתעסק איתה ואז לוחץ התנתקות ועובר למערכת אחרת.(אתר ישן)
-
@אברהם-אבנר השאלה מובנת
לדעתי מומלץ לשייך את כולם ולעשות הפניה לפי מספר מחוייג לשלוחה שהיא תפריט ראשי כל מערכת לשלוחה אחרת -
פוסט זה נמחק! -
@brochabar את כבר יש לי הפניה לפי מספר ומחוייג {אפילו שלא כתבתי...} מה כדאי יותר שלוחה מספר או שלוחה באנגלית?
אני רוצה לשמוע מה החברה פה עושים וממליצים ואיזה טיפים יש להם לתת לי. -
@אברהם-אבנר שלוחה אם מספר
אם כותרת בעברית/אנגלית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות