אני לא מצליח להתחבר לניהול
-
@איש-ס כנראה שהסיסמה באמת שגויה.
-
@איש-ס אם יש לך את המספר של המערכת אתה יכול בניהול בטלפון לאפס את הסיסמה כשאתה לוחץ #, או בשירות לקוחות.
-
הבעיה היא שהסיסמה לא שגויה נסתי בכמה מספרי קווים
-
@איש-ס אתה יכול לפנות לשירות לקוחות.
-
@איש-ס כנראה נכנסת כמה פעמים עם סיסמה שגויה והמחשב שלך נחסם לחצי שעה
-
@איש-ס באתר החדש?
-
לא נכנסתי כמה פעמים אם סיסמה שגויה וזה גם באתר החדש וגם בישן
-
@איש-ס תנסה לאפס בטלפון בלחיצה על #
-
@איש-ס אמר באני לא מצליח להתחבר לניהול:
לא נכנסתי כמה פעמים אם סיסמה שגויה וזה גם באתר החדש וגם בישן
ואתה אומר שרק למערכת אחת אתה לא מצליח להיכנס עם הסיסמה?
יש כזה דבר מערכת שה-API שלה נעול לזמן מסוים. נתקלתי בזה בעבר.ודרך הטלפון אתה כן מצליח להיכנס לניהול?
-
@yonatan אמר באני לא מצליח להתחבר לניהול:
@איש-ס תנסה לאפס בטלפון בלחיצה על #
@נץ-החמה אמר באני לא מצליח להתחבר לניהול:
@איש-ס אם יש לך את המספר של המערכת אתה יכול בניהול בטלפון לאפס את הסיסמה כשאתה לוחץ #, או בשירות לקוחות.
-
@איש-ס אמר באני לא מצליח להתחבר לניהול:
לא נכנסתי כמה פעמים אם סיסמה שגויה וזה גם באתר החדש וגם בישן
יכול להיות שאתה לא באתר הנכון.
זה האתר למערכות בשרת רגיל.
זה האתר למערכות בשרת פרייבט. -
@איש-ס אמר באני לא מצליח להתחבר לניהול:
הבעיה היא שהסיסמה לא שגויה נסתי בכמה מספרי קווים
@נץ-החמה שינסה גם אם זה לא שגוי להחליף לנכון
-
אין לי כוח להתחיל לאפס אבל ניסתי ב-מעל 5 מערכות שונות
ואגב נכנסתי לאתר הנכון שזה במקרה השרת הרגילח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות