איך מגדירים שהמערכת תשלח sms רק פעם אחת בכול שיחה בכניסה לתפריט הראשי?
-
הגדרתי שהמערכת תשלח sms בכול כניסה לתפריט הראשי ומה שקורה כול פעם שחוזרים מכל שלוחה לתפריט הראשי מקבלים עוד פעם הודעה יש פיתרון שישלח רק פעם אחת בכול שיחה אשמח אם מישהו ייתן פיתרון שבוע טוב ומבורך!!
-
הגדרתי בתפריט הראשי כך:
send_sms=yes sms_text=טקסט ההודעה בשורה אחת ללא אנטר -
תגדיר הפניה לפי מחוייג לשלוחה פנימית שהיא תשלח את הסמס. ותגדיר שההפניה תהיה פעם אחת.
אם אתה רוצה לשלוח פעם אחת בלבד לכל לקוח ולא כל שיחה. תגגיר את זה יחד עם קומבינה של רשימות תפוצה. -
אבל הפניה כזו זה רק אחרי שהוא מקיש על שלוחה מסוימת והשלוחה עצמה היא סינון לא?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות