האם מדריך של PHP + API רצוי ונצרך כאן בפורום?
-
@brochabar
יש אני הייתי מחובר ואני ראיתי ששלחו ואני רוצה לחבר מייל אחר במקום ואם אתה לא התחברת אז לא נראה לי שאתה יודע -
@יהודה-הוצלר-0 אמר בהאם מדריך של PHP + API רצוי ונצרך כאן בפורום?:
יש אפשרות ללמוד בלי לדעת אנגלית?
אפשר!
אבל...
זה יהיה יותר קשה - הרבה יותר קשה מאשר מישהו שיש לו ידע אפילו בסיסי באנגלית - אותיות קצת הגייה. -
@anti-malware
בסדר עכשיו אתה יכול לשלוח את הסרטון כי חיברו לי מייל אחר שרציתי במקום השני אז אני רוצה לקבל את הסרטון.
תודה רבה. -
@יהודה-הוצלר-0 תוכל להוריד אותו דרך הקישור שצורף בקבוצה.
-
@anti-malware
אבל זה חסום לי אולי אתה יכול לשלוח לי למייל naamayoch@gmail.com
תודה רבה. -
@יהודה-הוצלר-0 זה קובץ כבד.
בערך גיגה.
למה זה חסום לך? -
@anti-malware
לא הקישור חסום לי הוא מעביר אותי לקבוצה וזה חסום לי בל אם שלחו לי אז אני כן יכול -
@יהודה-הוצלר-0 תוכל לראות באתר של התגובות את המדריך
-
@קול-הקווים
ומה הקישור -
עקב ריבוי המשתמשים
להבא אבקש מהמשתמשים החדשים לציין את שמותיהם בפורום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות