השמעת הודעה פעם אחת בלבד איך?
-
@חיים-פרידמן תגדיר:
type=toplay_time toplay_time_1=g.*.*.*.*.*.1.כאן כותבים את כמות הזמן שלאחריה יהיה אפשר להיכנס עוד פעםtoplay_time_1=g.....*.1.כאן כותבים את כמות הזמן שלאחריה יהיה אפשר להיכנס עוד פעם
להלן הרשימה של הזמנים:
1s = שניות
1m = דקות
1h = שעות
1d = יום אחד
1M = חודש אחד
2012-12-31 = עד סוף יום ותאריך
2013-12-31 23:59:59 = עד התאריך בשעה
15:59:59 = היום עד השעה
thisweek = עד סוף השבוע
thishebmonth = עד סוף החודש העברי הנוכחי
23:59:59 כלומר עד סוף היום הנוכחי
next-tzeis כלומר בצאת הכוכבים הבא (לדוגמא באם רוצים להשמיע פעם אחת ללקוח את ספירת העומר, ויתכן שזה יהיה בסמיכות זמן וצריך להשמיע שוב)
none = ללא פג תוקף, כלומר הערך ישאר לתמידניתן להגדיר לאן יעבור בסיום:
toplay_time_end_goto=כאן כותבים את השלוחה שאליה יעברו בסיוםההודעה שתושמע צריכה להיות בשם
M0000-1 -
@נץ-החמה אני רוצה שזה ישאר תמיד לכל מאזין פעם אחת לא לזמן מוגבל
-
@חיים-פרידמן תגדיר בשורה הזאת:
toplay_time_1=g.*.*.*.*.*.1.כאן כותבים את כמות הזמן שלאחריה יהיה אפשר להיכנס עוד פעםככה:
toplay_time_1=g.*.*.*.*.*.1.none -
@נץ-החמה יש מצב שאתה מראה לי מסודר מהתחלה כל מה שאני צריך להגדיר בשלוחה שזה ישמיע את ההודעה פעם אחת בלבד ובפעמים הבאות המאזין לא ישמע את ההודעה
-
@חיים-פרידמן אתה מגדיר ככה:
type=toplay_time toplay_time_1=g.*.*.*.*.*.1.none -
@נץ-החמה אני רוצה לעשות את זה בשלוחת העברה למערכת אחרת שבפעם הראשונה
ישמעו הודעה ואחרי זה בפעמים הבאות יעברו אוטומטית למערכת השנייה -
@חיים-פרידמן תגדיר ככה:
type=toplay_time toplay_time_1=g.*.*.*.*.*.1.none toplay_time_end_goto=1ובפנים תפתח שלוחה מספר
1, ותגדיר בה:type=routing_yemot routing_yemot_number=כאן אתה כותב את מספר המערכת שאליה יעברו -
@נץ-החמה זה לא עובד זה אומר לי אחרי ההודעה השלוחה אליה ביקשתם לעבור אינה
ניתנת לתפעול עקב חוסר בהגדרות -
@חיים-פרידמן איפה פתחת את השלוחה מספר 1?
ובפנים תפתח שלוחה מספר 1
-
@נץ-החמה לא לשלוחה סתם במערכת
-
@חיים-פרידמן אמר בהשמעת הודעה פעם אחת בלבד איך?:
@נץ-החמה לא לשלוחה סתם במערכת
צריך לפתוח בתוך השלוחה שבה שומעים את ההודעה.
-
@נץ-החמה אוקי בסדר אבל זה משמיע כמה פעמים שהתקשרתי
-
@חיים-פרידמן אתה רוצה שזה ישמיע?
-
@נץ-החמה אני רוצה שרק בפעם הראשונה שמתקשרים זה ישמיע אבל לא כשמתקשרים פעם שניה
-
@חיים-פרידמן זה בדיוק מה שאמור לקרות.
-
@נץ-החמה זה לא תנסה 0775429491
-
@חיים-פרידמן מה ההודעה ששומעים רק פעם אחת?
-
@נץ-החמה מאזינים יקרים שימו לב ניתן להיכנס וכו'
-
@חיים-פרידמן מה הגדרת בשלוחה שבה אמורים לשמוע את ההודעה?
-
@נץ-החמה type=toplay_time
toplay_time_1=g.....*.1.none
toplay_time_end_goto=1
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות