ניהול שיגור הודעות
-
-
@איש-יהודי-טוב הוא הוסיף את השורה:
אם כן אז למה זה כן היה עד היום?
-
@נץ-החמה אמר בניהול שיגור הודעות:
@איש-יהודי-טוב הוא הוסיף את השורה:
אם כן אז למה זה כן היה עד היום?
זה מה שמוזר
-
-
פוסט זה נמחק! -
-
אתם יודעים אם יפשר בוירטואל פלוס להעביר שזה ינתב למספר אחר?
-
@ישראל2006
דרך שירות לקוחותתתקשר לשירות הלקוחות דרך המספר שאליו מנותב הוירטואל פלוס ותבקש לשנות בעלים
-
מישהו רוצה לקנות ממני וירטואל עם יחידות בעד יחידות למערכת רגילה?
@איש-יהודי-טוב @יוסף-ח @נץ-החמה -
@ישראל2006 אמר בניהול שיגור הודעות:
מישהו רוצה לקנות ממני וירטואל עם יחידות בעד יחידות למערכת רגילה?
@איש-יהודי-טוב @יוסף-ח @נץ-החמהלא חושב שאפשר להעביר וירטואל ממספר למספר
-
@ישראל2006 אמר בניהול שיגור הודעות:
מישהו רוצה לקנות ממני וירטואל עם יחידות בעד יחידות למערכת רגילה?
@איש-יהודי-טוב @יוסף-ח @נץ-החמה -
@ישראל2006 דובר על זה כאן.
-
אז אם קיבלתי אז שקיבלו וירטואל פלוס במספר של ימות אני לא יכול להעביר בעלים?
@איש-יהודי-טוב @יוסף-ח @נץ-החמה @שמואל -
@ישראל2006
אתה יכול הסברתי למעלה איך -
@ישראל2006 אמר בניהול שיגור הודעות:
אז אם קיבלתי אז שקיבלו וירטואל פלוס במספר של ימות אני לא יכול להעביר בעלים?
@איש-יהודי-טוב @יוסף-ח @נץ-החמה @שמואלאני חושב שנכון
-
פוסט זה נמחק! -
@ישראל2006 דובר על זה כאן.
-
@נץ-החמה
אז זה השאלה למסקנה יש לך תשובה ברורה או לא? -
@ישראל2006 אם קבלת את הוירטואל פלוס בחינם - אין אפשרות, אם קנית תפנה לשירות לקוחות.
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
