הפניית שיחות מהמערכת של ימות המשיח למחשב שלכם ללא עלות של יחידות
-
תכניס למתחם כך בדיוק עשיתי ועובד מצויין ושוב אני אומר עשיתי לפי מה שכתבו פה בפורום בעבר ואני מתבסס על פיהם
-
@QWERTY גם לשרת כך ךכתוב? או של"צ לכתוב כלום
-
בצילום מסך שעשית ראיתי שלא סימנת וי בקוביות הקטנות תסמן וי בראשון בשלישי וברבעי ולגבי שאלתך גם בשרת כן
-
כן היתכונתי שצריך לכתוב
-
-
זה לוקח לפחות חצי יום עד שזה עובד גם אם הגדרת מצויין מנסיון!
-
במוביל כתוב לך UDP תעשה אוטמט
-
@QWERTY אם אתה אומר - נקווה, תודה!
-
@שלמה-צובל לטובתך עי' כאן ותראה הכל
-
@יהודי-פשוט-וטוב אמר בסביר למדי נשמח אם תנדב מידע בעניין שיחות sip למחשב:
אגב יש אפשרות מאוד נוחה לבדוק אם זה עובד,
למי שפתח חשבון ב iptel.orgלחייג ל
musicבמידה והכל תקין אמורים לשמוע מוזיקה..
בהצלחה
-
@QWERTY באמת ניסיתי את זה וזה אכן חייג (אמנם לא שמעתי מוזיקה אבל היתה שיחה)
אך בטלפון זה נראה שהשלוחה לא קיימת.. -
אצלי בחיוג מימות למחשב זה לא עבד ולmusic זה כן עבד
-
זה אומר שהחשבון שלך עובד מצויין עכשיו תוודא שבימות הגדרת את שם המשתמש כראוי
-
חשוב להדגיש תכניס בימות רק את השם מישתמש בלי שום תוספת
-
@QWERTY גם אני ניסיתי כרגע ועבד לי ושמעתי מוזיקה. משומה למחשב לא עובד, קודם אמרת שלך זה כן עבד?
-
@QWERTY אמר בהפניית שיחות מהמערכת של ימות המשיח למחשב שלכם ללא עלות של יחידות:
חשוב להדגיש תכניס בימות רק את השם מישתמש בלי שום תוספת
ככה כתבתי
type=routing_ip
routing_ip=212.79.111.155
routing_extension=mailto:ja011760@iptel.org -
לא תסיר ה@iptel.org
-
הפוך אמרתי שבמחשב עבד ובימות לא עבד וכמו שהזכיר:
@ישארף אמר בהפניית שיחות מהמערכת של ימות המשיח למחשב שלכם ללא עלות של יחידות:
לא תסיר ה@iptel.org
-
@QWERTY אמר בהפניית שיחות מהמערכת של ימות המשיח למחשב שלכם ללא עלות של יחידות:
הפוך אמרתי שבמחשב עבד ובימות לא עבד וכמו שהזכיר:
@ישארף אמר בהפניית שיחות מהמערכת של ימות המשיח למחשב שלכם ללא עלות של יחידות:
לא תסיר ה@iptel.org
ככה?
type=routing_ip
routing_ip=212.79.111.155
routing_extension=mailto:ja011760עדין לא עובד
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות