• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    הפניית שיחות מהמערכת של ימות המשיח למחשב שלכם ללא עלות של יחידות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    126 פוסטים 29 כותבים 11.6k צפיות 7 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • QWERTYQ מנותק
      QWERTY
      נערך לאחרונה על ידי

      תכניס למתחם כך בדיוק עשיתי ועובד מצויין ושוב אני אומר עשיתי לפי מה שכתבו פה בפורום בעבר ואני מתבסס על פיהם

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • ש מנותק
        שלמה צובל @QWERTY
        נערך לאחרונה על ידי

        @QWERTY גם לשרת כך ךכתוב? או של"צ לכתוב כלום

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • QWERTYQ מנותק
          QWERTY
          נערך לאחרונה על ידי

          בצילום מסך שעשית ראיתי שלא סימנת וי בקוביות הקטנות תסמן וי בראשון בשלישי וברבעי ולגבי שאלתך גם בשרת כן

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • QWERTYQ מנותק
            QWERTY
            נערך לאחרונה על ידי

            כן היתכונתי שצריך לכתוב

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • ש מנותק
              שלמה צובל @QWERTY
              נערך לאחרונה על ידי שלמה צובל

              @QWERTY אני מנסה להיכנס במערכת לשלוחה וכאילו אין כלום.
              מה כתבת בשם חשבון? ג"כ iptel.org?

              י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • QWERTYQ מנותק
                QWERTY
                נערך לאחרונה על ידי

                זה לוקח לפחות חצי יום עד שזה עובד גם אם הגדרת מצויין מנסיון!

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • QWERTYQ מנותק
                  QWERTY
                  נערך לאחרונה על ידי

                  במוביל כתוב לך UDP תעשה אוטמט

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • ש מנותק
                    שלמה צובל @QWERTY
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @QWERTY אם אתה אומר - נקווה, תודה!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • י מנותק
                      ישארף @שלמה צובל
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @שלמה-צובל לטובתך עי' כאן ותראה הכל

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                      • QWERTYQ מנותק
                        QWERTY
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @יהודי-פשוט-וטוב אמר בסביר למדי נשמח אם תנדב מידע בעניין שיחות sip למחשב:

                        אגב יש אפשרות מאוד נוחה לבדוק אם זה עובד,
                        למי שפתח חשבון ב iptel.org

                        לחייג לmusic

                        במידה והכל תקין אמורים לשמוע מוזיקה..

                        בהצלחה

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                        • ש מנותק
                          שלמה צובל @QWERTY
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @QWERTY באמת ניסיתי את זה וזה אכן חייג (אמנם לא שמעתי מוזיקה אבל היתה שיחה)
                          אך בטלפון זה נראה שהשלוחה לא קיימת..

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • QWERTYQ מנותק
                            QWERTY
                            נערך לאחרונה על ידי

                            אצלי בחיוג מימות למחשב זה לא עבד ולmusic זה כן עבד

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • QWERTYQ מנותק
                              QWERTY
                              נערך לאחרונה על ידי

                              זה אומר שהחשבון שלך עובד מצויין עכשיו תוודא שבימות הגדרת את שם המשתמש כראוי

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • QWERTYQ מנותק
                                QWERTY
                                נערך לאחרונה על ידי

                                חשוב להדגיש תכניס בימות רק את השם מישתמש בלי שום תוספת

                                ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                • ש מנותק
                                  שלמה צובל @QWERTY
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @QWERTY גם אני ניסיתי כרגע ועבד לי ושמעתי מוזיקה. משומה למחשב לא עובד, קודם אמרת שלך זה כן עבד?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • ש מנותק
                                    שלמה צובל @QWERTY
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @QWERTY אמר בהפניית שיחות מהמערכת של ימות המשיח למחשב שלכם ללא עלות של יחידות:

                                    חשוב להדגיש תכניס בימות רק את השם מישתמש בלי שום תוספת

                                    ככה כתבתי
                                    type=routing_ip
                                    routing_ip=212.79.111.155
                                    routing_extension=mailto:ja011760@iptel.org

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • י מנותק
                                      ישארף
                                      נערך לאחרונה על ידי ישארף

                                      לא תסיר ה@iptel.org

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                      • QWERTYQ מנותק
                                        QWERTY
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        הפוך אמרתי שבמחשב עבד ובימות לא עבד וכמו שהזכיר:

                                        @ישארף אמר בהפניית שיחות מהמערכת של ימות המשיח למחשב שלכם ללא עלות של יחידות:

                                        לא תסיר ה@iptel.org

                                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                        • ש מנותק
                                          שלמה צובל @QWERTY
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @QWERTY אמר בהפניית שיחות מהמערכת של ימות המשיח למחשב שלכם ללא עלות של יחידות:

                                          הפוך אמרתי שבמחשב עבד ובימות לא עבד וכמו שהזכיר:

                                          @ישארף אמר בהפניית שיחות מהמערכת של ימות המשיח למחשב שלכם ללא עלות של יחידות:

                                          לא תסיר ה@iptel.org

                                          ככה?
                                          type=routing_ip
                                          routing_ip=212.79.111.155
                                          routing_extension=mailto:ja011760

                                          עדין לא עובד

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • ש מנותק
                                            שלמה צובל
                                            נערך לאחרונה על ידי שלמה צובל

                                            עובד!!!!!
                                            אין מילים!!!
                                            אין עליכם!!!
                                            הכל בזכותכם!! @QWERTY ו @ישארף

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון