מודול הקלדת טקסט מבית קו בקליק (גם במערכות פריווט)
-
שינו לב המודול עובד גם במערכות פריווט
ההגדרהtype=api api_link=https://k0747701584.000webhostapp.com/api/txt.phpברירת מחדל מבקש את ססמת הניהול באם לא רוצים שיבקש אפשר להגדיר ככה
api_add_0=password=כאן להשים את ססמת הניהולאם יש לכם רעיונות למודולים אחרים נשמח לשמוע
קו בקליק פתרונות תקשורת 0747701584 -
@קו-בקליק-0
מה זה עושה בדיוק?
-
@772268910 להעלות קבצי טקסט למערכת שלך דרך הטלפון
-
@קו-בקליק-0 אפשר גם להקליד לקובץ? נגיד לקובץ EnterIDValName שיוכל לרשום את שמו (לזה ספציפית יש כבר מודול API אבל לכל קובץ אחר)
-
@קו-בקליק-0
זה אומר אין מענה משרת הapi -
@יוסף-ח יש לנו תקלה , תסודר בהקדם )שיסודר נדווח)
-
תיקנו את הבעיה עכשיו יש להשים את ההגדרות האלה
type=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/api/txt.phpברירת מחדל מבקש את ססמת הניהול באם לא רוצים שיבקש אפשר להגדיר ככה
api_add_0=password=כאן להשים את ססמת הניהולברירת מחדל מבקש את מספר השלוחה אם רוצים שיקליד לשלוחה מסוימת אפשר לעשות ככה
api_add_1=key_t=כאן להשים את מספר השלוחהברירת מחדל מבקש את מספר ההודעה אם רוצים שיקליד להודעה מסוימת אפשר לעשות ככה
api_add_2=txt=כאן להשים את מספר ההודעה -
@קו-בקליק-1 עובד בפרייבט?
-
@yonatan אמר במודול הקלדת טקסט מבית קו בקליק (גם במערכות פריווט):
@קו-בקליק-1 עובד בפרייבט?
@קו-בקליק-0 אמר במודול הקלדת טקסט מבית קו בקליק (גם במערכות פריווט):
שינו לב המודול עובד גם במערכות פריווט
יחי המלך המשיח!
-
@men770 זה היה במודול הראשון, שלא עובד.
-
@yonatan בס"ד נעדכן בשרת שיעבוד לפרייבט. (נעדכן שהוסיף)
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!! -
@קו-בקליק-1 יש אפשרות שההודעה תהיה ברירת מחדל לפי הסדר הקיים ולא קבועה מראש?
-
עכשיו אפשר גם במערכות פריווט
-
@yonatan תגיד בדיוק מה אתה צריך וננסה לפתח את זה
-
פוסט זה נמחק! -
@קו-בקליק-1 אמר במודול הקלדת טקסט מבית קו בקליק (גם במערכות פריווט):
תיקנו את הבעיה עכשיו יש להשים את ההגדרות האלה
type=api api_link=https://r-t-y.000webhostapp.com/api/txt.phpברירת מחדל מבקש את ססמת הניהול באם לא רוצים שיבקש אפשר להגדיר ככה
api_add_0=password=כאן להשים את ססמת הניהולמשום מה ססימת הניהול לא עובדת, מה זה יכול להיות???
-
@שלומל-ה הבעיה בטיפול , כמו כן יש בעיה בבקשת מספר קובץ..(זה מודול ראשון וניסיוני שלנו , ולכן יש תקלות)
-
הבעיה תוקנה
-
@קו-בקליק-1
משהו יודע האם זה מעלה קובץ txt או קובצי tts
?? -
@יוסף-ח קובצי tts
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות