בשמיעת פרטי הודעה אם אפשר שיעבור מיד להשמעה
-
@רבי-יצחק עדיין יצטרכו להקיש *, לא?
-
@נץ-החמה
לא -
@פיסטוק-חלבי אז מה זה התפריט '
לשמיעה חוזרת של פרטי ההודעה, הקישו 1, לחזרה להודעות הקישו *'? -
@נץ-החמה
זה עובר גם בלי שלוחצים
חבל שאתה לא בודק לפני שאתה שואל -
@פיסטוק-חלבי בדקתי, וצריך לחכות איזה 5 שניות.
-
@נץ-החמה
תשים אלפית שניה של שקט ותראה שלא צריך לחכות -
@פיסטוק-חלבי @רבי-יצחק תודה רבה (וכדאי שמיד באתחלה תדבר יותר ברור...) ונראה לי שכדאי לכתוב את זה שם במקור כי כולם לא יבינו את זה מעצמם.
-
ויש אפשרות שהוא אומר את פרטי ההודעה שידבר יותר מהר?
או שיהיה אפשרות לדלג על פרטי ההודעה לדוגמא ע"י מקש 4? -
@יאיר-32 זה לא מדלג ע"י מקש * ?
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות