עזרה בסיום הקלטה
-
@יהודה-ח-ג
הכל טוב, עוד משהו ? -
@יהודה-ח-ג אמר בעזרה בסיום הקלטה:
שלום וברכה.
איך אפשר להגדיר בשלוחת הקלטות לאן המאזין ילך בסיום ההקלטה?
אלו ההגדרות שיש בשלוחה כרגע.

ואני רוצה שבסיום ההקלטה המאזין יעבור לשלוחה 987.
איך עושים את זה?תוכל בבקשה להעלות אז זה בתור קוד? יש פה מדריך
-
@יש-לי-שאלה אמר בעזרה בסיום הקלטה:
@יהודה-ח-ג אמר בעזרה בסיום הקלטה:
שלום וברכה.
איך אפשר להגדיר בשלוחת הקלטות לאן המאזין ילך בסיום ההקלטה?
אלו ההגדרות שיש בשלוחה כרגע.

ואני רוצה שבסיום ההקלטה המאזין יעבור לשלוחה 987.
איך עושים את זה?תוכל בבקשה להעלות אז זה בתור קוד? יש פה מדריך
כנראה ש @יהודה-ח-ג הסתדר.
-
-
@יש-לי-שאלה הנה מה שצריך להגדיר:
לאן יעבור במקרה שההקלטה אושרה:record_end_goto=/כאן כותבים את השלוחהלאן יעבור במקרה שההקלטה בוטלה:
record_cancel_goto=/כאן כותבים את השלוחה -
@נץ-החמה כל זה אחרי שהגדרתי שלוחת הקלטה
-
-
בפוסט הזה כתבת את אותו קוד גם במקרה שההקלטה בוטלה וגם מתי שאושרה.
-
@נץ-החמה אמר בעזרה בסיום הקלטה:
בפוסט הזה כתבת את אותו קוד גם במקרה שההקלטה בוטלה וגם מתי שאושרה.
עכששיו אתה מרוצה?
-
הסתדרתי!
תודה רבה לכולם!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות