נמאס מהדוחק בשורת הניווט? רוצים גיוון? חדש, סקריפט שיעזור לכם מיוחד לפורום
-
@yonatan
זה עושה לי כך

ואז כשאני לוחץ כאן

זה עושה לי כך

מה זה אומר -
@יהודה-הוצלר-0 באיזה שלב אתה? הורדת את הקבצים למחשב?
-
-
@יהודה-הוצלר-0 תכנס לשלוש נקודות ושם אמור להיות את הסמל הזה.
(כנראה אתה משתמש באדג', והסרטון זה מכרום) -
@yonatan
אין את זה

ואם זה בכלים נוספים אז יש את זה

וגם בכל מקרה זה לא נותן לי לפתוח את הקבצים שהורדתי -
@יהודה-הוצלר-0 תבחר בכלים נוספים > תוספים
-
פוסט זה נמחק! -
@yonatan
זה? אם כן מה אני אמור לעשות

-
@יהודה-הוצלר-0 זה נראה שלא מותקן לך התוסף נסה להתקין את התוסף
ורק אז התקן את הסקריפט -
@brochabar
איך מתקינים -
@יהודה-הוצלר-0 תיכנס לקישור ותתקין
-
פוסט זה נמחק! -
@יהודה-הוצלר-0 חכם, בלי התוסף הזה לא תוכל להתקין את הסקריפט
-
@יהודה-הוצלר-0 תנסה להיכנס לכאן ותחפש Tampermonkey זה בעיקרון הרחבות של אדג', אולי זה יעזור לך
-
@yonatan
מה אני אמור לעשות שם -
@יהודה-הוצלר-0 תחפש Tampermonkey ותלחץ קבל
-
@יהודה-הוצלר-0 הסתדרת?
-
@yonatan
זה נותן לי לקבל רק בדפדפן הזה
ומה שמודגש בצהוב זה מגיע לכאן

ואז מה אני אמור לעשות -
@יהודה-הוצלר-0 תלחץ על שני הקבצים, איזה שתבחר, וזה יפתח לך כזה חלון

-
@yonatan
זה לא עושה כלום זה רק מדגיש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

