חוסר פרטים במערכת תכנים
-
@yonatan אשמח לכך אין לי מילים
-
@תלמיד-רבי-מתוק תכתוב את המספר והסיסמא ותמחק אחרי 10 שניות בערך
-
פוסט זה נמחק! -
@תלמיד-רבי-מתוק תמחק
-
פוסט זה נמחק! -
@yonatan מצעטר אני לא יודע איך מוחקים
-
@תלמיד-רבי-מתוק תלחץ על השלוש נקודות בצד ותבחר

-
@תלמיד-רבי-מתוק מה להגדיר?
-
@yonatan האם אתה יודע האיך הקו של דוד החקיין עובד זה יעזור לי מאד כי אני בערך רוצה אותו דבר
-
@תלמיד-רבי-מתוק לא יודע, תסביר. למה זה מיועד? מה בעצם צריך להיות שם? שלוחת סיפורים?
-
@yonatan לשיעורים לפי סימינים ולפי סעיפים
מדובר בשיעורים בספר כף החיים פאלאגי מאזמיר יש בספר הקדמה ו36 סימנים
יש לי שיעורים על כל הספר - כל שיעור על כל כמה סעיפים -
@תלמיד-רבי-מתוק מה אמור להיות כשנכנסים? כלומר השיעורים צריכים להיות בתפריט הראשי?
-
פוסט זה נמחק! -
@תלמיד-רבי-מתוק אתה רוצה שאני יצור לך בתפריט הראשי 37 שלוחות (הקדמה ו36 סימנים) שבכל אחת מהם יהיה שיעור?
-
@yonatan בתפריט הראשי אמור להיות כמה שלוחות למשל שלוחה 1 זה להודעות יומיות שלוחה שתים זה מה שכתבתי לך זה השיעורים בספר כף החיים
ובשלוחה שלוש ספר מורה באצבע של החידא ג"כ לפי סימנים ולפי סעיפים
ושלוחה 4 שיעורים בספר ציפורן שמיר
שלוחה 5 שיעורים בספר קשר גודל
וכו' עוד כמה שלוחות כאלה
נשענים על הקב"ה
אין עליך אתה אדם מיוחד -
@yonatan ובשלושים ושבע שלוחות שצריך בשלוחה 2 אנכי רוצה שיהיה תפריט בחירת קובץ כי בכל אחד מה37 שלוחות יש בכל שלוחה בערך עשר שיעורים שזה הסעיפים
מקוה שהבנת בעזה''י -
@תלמיד-רבי-מתוק אמר בחוסר פרטים במערכת תכנים:
תפריט בחירת קובץ
ההגדרה ששמת בשלוחה 2? (start_select_file)
-
@yonatan לא הבנתי מה כבודו התכוון
את שלוחה 2 הגדרתי לפי כמה דברים שמצאתי בפורום ששלחו לי
אך שמתקשרים למערכת אין אפשרות כניסה ורק שומעים אם אתה רוצה שהשלוחה תפעל כתפריט בחירת קובץ הקש 1 ואם לא 2 ושאתה מקיש משה זה חוזר לתפריט הראשי
והולך וחוזר חלילה -
@תלמיד-רבי-מתוק כנראה השלוחה לא עובדת. אני משנה לך את זה לתפריט רגיל, בסדר?
-
@yonatan שום בעיה אני סומך על הש"ית ואתה בתור שליח נאמן אהוב וחביב ונחמד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות