הסרטת פתיחת שרת חינמי
-
@0799
מקווה שיהיה הכי שתעלה מהר שאתה יכול -
פתחתי שרת ועורך אבל איך אני אמור לראות את התוצאה היה כתוב בקישור ש@ישעי הביא לכתוב
כדי לראות את הסקריפט, נפתח דפדפן, ובשורת הכתובות, שבראש הדפדפן, נקליד את הכתובת לקובץ שיצרנו: localhost/my-websiteאז אני רוצה לדעת האםlocalhostזה צריך לכתוב או את השם של העורך שלי ואז את שם הקובץ אם מישהו באמת יוכל להביא לי סירטון הדרכה אני מאוד אשמח -
@יהודה-הוצלר-0 איפה זה היה כתוב?
-
-
@יהודה-הוצלר-0
localhostזה שרת ניסיון וירטואלי שנמצא על המחשב שלך בלבד ולא מתקבל בימות המשיח בשרת הזה אתה יכול רק לבדוק את התוצאה לפני שאתה מעלה לשרת האמיתי -
ר' @יהודה-הוצלר-0 אני יכול עכשיו להקליט אבל כדי להירשם צריך מייל שאני לא רוצה לחשוף
-
@0799
תשלח לי מייל לכתובת הזאת naamayoch@gmail.com
ואני ישלח לך מייל אחר -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@יהודה-הוצלר-0 סיסמא של מה זה?
-
@0799
של החשבון -
@יהודה-הוצלר-0 אמר בהסרטת פתיחת שרת חינמי:
@0799
אני שולח לך במייל הודעהלא כל חברי הפורום צריכים לדעת שאתה שולח ל @0799 עכשיו הודעה
-
@יהודה-הוצלר-0 הסבר שרת.zip זה תמונות כי לא הצלחתי עם המייל אבל אני מקווה שזה ברור (סליחה על הכתב פשוט זה במחשב...)
-
@0799
הסבר מצויין ממש -
@יהודה-הוצלר-0 תודה!
פתחת כבר? -
@0799
אני באמצע לכתוב סתם הגדרות שמישהו הביא כאן בפורום אבל אני מנסה לראות את כתובת השרת שלי ואין סימון כמו שהיה בתמונה הנה התמונה שאתה הבאת

והנה התמונה שלי

-
@יהודה-הוצלר-0 צריך ללחוץ על הקובץ לחיצה אחת ואז תראה את זה או שתסמן תיבה
-
@0799
עדין אין

-
@יהודה-הוצלר-0 שלח לי במייל שם משתמש וסיסמא
-
@0799
שלחתי כבר אתמול
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות