הפניית שיחה לפי מספר מחייג פעם אחת בלבד. לא עובד לי
-
שלום חברים
בהגדרות של הפנייה לשלוחה לפי מספר מחייג ומחוייג יש הגדרה כזו:אם רוצים לשים את ההגדרה כדילוג על שלוחה פעם אחת בלבד, אבל בפעם השניה שנכנסים לשלוחה, שלא יעביר, יש להגדיר:
check_did_and_go_to_folder_one_time=yesלמאזינים המועברים עשיתי בשלוחה שלהם שלוחת העברה לתחילת הקו
type=go_to_folder go_to_folder=/אבל עדיין כשהם חוזרים לתחילת הקו זה מפנה אותם שוב.
מישהו נתקל?
-
@shz כמו שכבר כתבו כאן בפורום (לא מוצא כרגע..) בהפנייה לפי מספר מחייג אין אפשרות להפניה פעם אחת בלבד
(לא כתוב בהגדרות, לא יודע למה)
תוכל להפנות את כולם לפי מחויג לשלוחה פנימית, ושם לשים את ההפניה לפי מחייג -
@שאול
לא כ"כ מבין, מה שאני הבאתי זה מההגדרות מתקדמות.
גם הפתרון לא מספיק ברור לי -
@shz אמרתי שמה המובא בהגדרות מתקדמות שאפשר לעשות שיפנה רק פעם אחת,
עובד רק בהפניה לפי מספר מחויג ולא בהפניה לפי מספר מחייג (ציינתי שזה למרות שלא כתוב במפורש בהגדרות מתקדמות)מה שאפשר לעשות זה להפנות את כולם מהתפריט הראשי לשלוחה פנימית פעם אחת בלבד, לדוגמא לשלוחה 55 (ע"י הפניה לפי מספר מחויג)
ובשלוחה הפנימית (55) תגדיר הפניה לפי מספר מחייג לאן שאתה רוצה
כך המחייג יופנה לשלוחה 55 ומשם לעוד שלוחה כמו שהגדרת, והאחרים יחזרו לתפריט הראשי, וכן המחייג אחרי כל ההפניות כשיחזור לתפריט הראשי לא יופנה יותר ויישאר בתפריט הראשי -
@שאול
נהדר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות