שלא יבקש סיסמה באיפוס רשימת תפוצה
-
@יוסף-ח אמר בשלא יבקש סיסמה באיפוס רשימת תפוצה:
@חמוץ-מתוק אמר בשלא יבקש סיסמה באיפוס רשימת תפוצה:
@יוסף-ח אמר בשלא יבקש סיסמה באיפוס רשימת תפוצה:
@חמוץ-מתוק
במייל: הזהזה לא עובד
מימי אתה עושה צחוק המייל לא עובד....
(לא ידוע לי שהשרת של גוגל קרס...)תכנס ותראה שהקישור לא נכון....
-
@חמוץ-מתוק
צודק, תוקן -
-
@יוסף-ח אמר בשלא יבקש סיסמה באיפוס רשימת תפוצה:
@yonatan
מקווה שפיתחתי את זה טוב (כי זה הלך יותר מהר מהרגיל רק בשבילך @yonatan )
תגדיר כך ותבדוק אם זה עובד
מודול איפוס תבנית קמפייןtype=api api_link=https://yossef-h.000webhostapp.com/yemot_api/יונתן.php api_add_0=private=yes api_add_1=several=מספר מערכת api_add_2=password=סיסמת הניהול api_add_3=templateId=מספר קמפייןאלוף!! תודה!!
סליחה שלא ראיתי עד עכשיו, בדקתי ולא עובד לי, המערכת בפרייבט, קשור?
בדקתי ולא עובד גם במערכת בשרת הרגיל. -
@yonatan אמר בשלא יבקש סיסמה באיפוס רשימת תפוצה:
בטח, הרי פיתחתי את זה רק גם לאפשרות פריווט הרי למה יש את השורה הזאת:
api_add_0=private=yes
אם אתה אומר שיש תקלה אני אבדוק מחר, כי היום אין לי בדיוק כח (עייף) -
@יוסף-ח רק דבר אחרון, צריך מספר קמפיין סידורי?
-
@yonatan
בטח, זה לא נראה לי יעבוד אם תשים רק את המספר הקמפיין של המודול, צריך את המספר הסידורי שמופיע באתר החדש -
@יוסף-ח אמר בשלא יבקש סיסמה באיפוס רשימת תפוצה:
@yonatan
בטח, זה לא נראה לי יעבוד אם תשים רק את המספר הקמפיין של המודול, צריך את המספר הסידורי שמופיע באתר החדשלא עובד
-
@yonatan
אני אבדוק מחר יותר לעומק, אבל מה זה עושה לך כשאתה נכנס לשלוחה ? -
@יוסף-ח אמר בשלא יבקש סיסמה באיפוס רשימת תפוצה:
@yonatan
אני אבדוק מחר יותר לעומק, אבל מה זה עושה לך כשאתה נכנס לשלוחה ?סבח?
-
@יוסף-ח אמר בשלא יבקש סיסמה באיפוס רשימת תפוצה:
@yonatan
אני אבדוק מחר יותר לעומק, אבל מה זה עושה לך כשאתה נכנס לשלוחה ?שקט כמה שניות, וחוזר לשלוחה הראשית.
-
-
@yonatan אמר בשלא יבקש סיסמה באיפוס רשימת תפוצה:
@יוסף-ח אמר בשלא יבקש סיסמה באיפוס רשימת תפוצה:
@yonatan
אני אבדוק מחר יותר לעומק, אבל מה זה עושה לך כשאתה נכנס לשלוחה ?שקט כמה שניות, וחוזר לשלוחה הראשית.
עיין כאן
-
@יוסף-ח אמר בשלא יבקש סיסמה באיפוס רשימת תפוצה:
@yonatan אמר בשלא יבקש סיסמה באיפוס רשימת תפוצה:
@יוסף-ח אמר בשלא יבקש סיסמה באיפוס רשימת תפוצה:
@yonatan
אני אבדוק מחר יותר לעומק, אבל מה זה עושה לך כשאתה נכנס לשלוחה ?שקט כמה שניות, וחוזר לשלוחה הראשית.
עיין כאן
אומר yes ו"שגיאה בהעברה לשלוחה הבאה". הגדרתי
type=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/api/Template/Entries.php api_add_0=password=**** api_add_1=templateId=6341 api_add_2=tyt=no api_add_3=private=yes title=איפוס רשימת תפוצה password=password_adminושמתי קובץ
k1377
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות