• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    שלא יבקש סיסמה באיפוס רשימת תפוצה

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    34 פוסטים 5 כותבים 1.8k צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • י מנותק
      יוסף ח @חמוץ מתוק
      נערך לאחרונה על ידי

      @חמוץ-מתוק
      צודק, תוקן

      ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ח מנותק
        חמוץ מתוק @יוסף ח
        נערך לאחרונה על ידי

        @יוסף-ח אמר בשלא יבקש סיסמה באיפוס רשימת תפוצה:

        @חמוץ-מתוק
        צודק, תוקן

        🤒

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • Y מנותק
          yonatan @יוסף ח
          נערך לאחרונה על ידי yonatan

          @יוסף-ח אמר בשלא יבקש סיסמה באיפוס רשימת תפוצה:

          @yonatan
          מקווה שפיתחתי את זה טוב (כי זה הלך יותר מהר מהרגיל רק בשבילך @yonatan )
          תגדיר כך ותבדוק אם זה עובד
          מודול איפוס תבנית קמפיין

          type=api
          api_link=https://yossef-h.000webhostapp.com/yemot_api/יונתן.php
          api_add_0=private=yes
          api_add_1=several=מספר מערכת
          api_add_2=password=סיסמת הניהול
          api_add_3=templateId=מספר קמפיין
          

          אלוף!! תודה!!
          סליחה שלא ראיתי עד עכשיו, בדקתי ולא עובד לי, המערכת בפרייבט, קשור?
          בדקתי ולא עובד גם במערכת בשרת הרגיל.

          י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • י מנותק
            יוסף ח @yonatan
            נערך לאחרונה על ידי

            @yonatan אמר בשלא יבקש סיסמה באיפוס רשימת תפוצה:
            בטח, הרי פיתחתי את זה רק גם לאפשרות פריווט הרי למה יש את השורה הזאת:
            api_add_0=private=yes
            אם אתה אומר שיש תקלה אני אבדוק מחר, כי היום אין לי בדיוק כח (עייף)

            Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • Y מנותק
              yonatan @יוסף ח
              נערך לאחרונה על ידי

              @יוסף-ח רק דבר אחרון, צריך מספר קמפיין סידורי?

              י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • י מנותק
                יוסף ח @yonatan
                נערך לאחרונה על ידי

                @yonatan
                בטח, זה לא נראה לי יעבוד אם תשים רק את המספר הקמפיין של המודול, צריך את המספר הסידורי שמופיע באתר החדש

                Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • Y מנותק
                  yonatan @יוסף ח
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @יוסף-ח אמר בשלא יבקש סיסמה באיפוס רשימת תפוצה:

                  @yonatan
                  בטח, זה לא נראה לי יעבוד אם תשים רק את המספר הקמפיין של המודול, צריך את המספר הסידורי שמופיע באתר החדש

                  לא עובד

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • י מנותק
                    יוסף ח @yonatan
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @yonatan
                    אני אבדוק מחר יותר לעומק, אבל מה זה עושה לך כשאתה נכנס לשלוחה ?

                    ח Y 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ח מנותק
                      חמוץ מתוק @יוסף ח
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @יוסף-ח אמר בשלא יבקש סיסמה באיפוס רשימת תפוצה:

                      @yonatan
                      אני אבדוק מחר יותר לעומק, אבל מה זה עושה לך כשאתה נכנס לשלוחה ?

                      סבח?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • Y מנותק
                        yonatan @יוסף ח
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @יוסף-ח אמר בשלא יבקש סיסמה באיפוס רשימת תפוצה:

                        @yonatan
                        אני אבדוק מחר יותר לעומק, אבל מה זה עושה לך כשאתה נכנס לשלוחה ?

                        שקט כמה שניות, וחוזר לשלוחה הראשית.

                        אהרן שובקסא י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • אהרן שובקסא מנותק
                          אהרן שובקס ניהול @yonatan
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @yonatan
                          https://f2.freeivr.co.il/post/58769

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                          • י מנותק
                            יוסף ח @yonatan
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @yonatan אמר בשלא יבקש סיסמה באיפוס רשימת תפוצה:

                            @יוסף-ח אמר בשלא יבקש סיסמה באיפוס רשימת תפוצה:

                            @yonatan
                            אני אבדוק מחר יותר לעומק, אבל מה זה עושה לך כשאתה נכנס לשלוחה ?

                            שקט כמה שניות, וחוזר לשלוחה הראשית.

                            עיין כאן

                            Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • Y מנותק
                              yonatan @יוסף ח
                              נערך לאחרונה על ידי yonatan

                              @יוסף-ח אמר בשלא יבקש סיסמה באיפוס רשימת תפוצה:

                              @yonatan אמר בשלא יבקש סיסמה באיפוס רשימת תפוצה:

                              @יוסף-ח אמר בשלא יבקש סיסמה באיפוס רשימת תפוצה:

                              @yonatan
                              אני אבדוק מחר יותר לעומק, אבל מה זה עושה לך כשאתה נכנס לשלוחה ?

                              שקט כמה שניות, וחוזר לשלוחה הראשית.

                              עיין כאן

                              אומר yes ו"שגיאה בהעברה לשלוחה הבאה". הגדרתי

                              type=api
                              api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/api/Template/Entries.php
                              api_add_0=password=****
                              api_add_1=templateId=6341
                              api_add_2=tyt=no
                              api_add_3=private=yes
                              title=איפוס רשימת תפוצה
                              password=password_admin
                              

                              ושמתי קובץ k1377

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                              הרשמה התחברות
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון