יש פתרון לטימר בשלוחת ראוטינג - פשוט לשים אותו בשלוחה אחת לפני, ומנתק לאחר שהנציג ענה לאחר כמה זמן שתגדירו. עובד לי מצוין ברוך ד', חוסך יחידות במידה והנציג שוכח את עצמו...
מודול טיימר האם שייך שיעבוד עם מודול ראוטינג
-
@לומד-עס אמר במודול טיימר האם שייך שיעבוד עם מודול ראוטינג:
לא נותן לי
מה זאת אומרת?
ניסית וזה לא עבד לך? -
@נץ-החמה ניסתי מודול ניסיוני של המספר האישי , וניסתי מודול ראוטינג הוא אומר לי שאי"א
-
@לומד-עס יותר מזה אני לא יודע.
-
@נץ-החמה מה שאני שאלתי זה חוץ ממה שאנו יודעים
-
@לומד-עס מודול טיימר ימות הגבילו שלא יעבוד במודול ראוטינג
כך שאי אפשר להגביל את זמן השיחה
מה שכן אפשרי זה להגביל את זמן ההתקשרות, במודול ראוטינג עצמה, ע"י ההגדרה הבאהrouting_end_time=20
בדוגמא יתקשר למשך 20 שניות, ואם לא ענו יעבור לאן שמוגדר (או שלוחה אחורה או לאיפה שהגדירו, עיין במודול)
-
@שאול תודה רבה שימחת אותי יש לך את הקישור המדוייק לפוסט ?
-
@שאול ומה קורה אם הוא הספיק לענות בתוך שניה ?
-
@לומד-עס מודול ראוטינג (פתח קישור בכרטיסייה חדשה)
-
@לומד-עס אמר במודול טיימר האם שייך שיעבוד עם מודול ראוטינג:
@שאול ומה קורה אם הוא הספיק לענות בתוך שניה ?
אז השיחה ממשיכה עד שמנתקים
- אחרי שנה
-
יש פתרון לטימר בשלוחת ראוטינג - פשוט לשים אותו בשלוחה אחת לפני, ומנתק לאחר שהנציג ענה לאחר כמה זמן שתגדירו. עובד לי מצוין ברוך ד', חוסך יחידות במידה והנציג שוכח את עצמו...