הפעלת שירות שיחה חוזרת ללקוח אוטומטי דרך שיחה לחייגן ( ללא צורך להקיש את המספר )
-
אני מעוניין שלוקח מתקשר ונגיד לא נענה ואז המערכת מציעה לו ללחוץ על מקש מסוים ולהפעיל שירות שיחה חוזרת מנציג בהקדם ואז באותו רגע מספרו של הלוקח רשום במערכת
ופה במקרה זה מה שאני עשיתי עד היום (בחברה הקודמת שלי) ברגע שיש לי כזו משימה אז אני מתקשר למספר האישי שלי ואז כל המספרים שחויגו וביקשו(הפעילו שירות שיחה חוזרת על ידי מקש מסוים) שנחזור אליהם זה מתקשר לפי סדר מהראשון לאחרון זה עובר אחד אחד ברגע שסיימתי עם לקוח ראשון זה מחייג לשני וברגע שהשני לדוגמה לא ענה זה יקפוץ לשלישי ואני מגדיר למערכת כמה ניסוים אני רוצה לעשות לכל לקוח שזה ישמר עוד במערכת (באופן שהוא לא ענה) עד שהוא יענה בפעם הבא שאני יחייג שוב לחייגן שלי (למספר האישי שלי)
האם יש אפשרות לעשות זאת גם כאן ?