במודל תור - הוספה או הסרה של מספר הטלפון לרשימת תפוצה - לפני או באמצע השיחה אפשרי?
- 
					
					
					
					
 אני רוצה לפני שעונים לשיחה או באמצע להוסיף את מספר הטלפון של הנציג לרשי"ת, 
 יש איזה רעיון איך לעשות את זה אם בכלל?
- 
					
					
					
					
 תעשה קובץ בשרת שבודק כל X שניות את המערכת בשלוחה המסויימת ומי שרשום כמדבר עם נציג יירשם לר"ת שתבחר [PHP] 
- 
					
					
					
					
 @מנסה אין איזה רעיון ללא API? 
- 
					
					
					
					
 @שרות-פלוס-ivr 
 לא נראה לי, רק עם אתה על האתר באותו רגע, שזה פשוט למדי ואני לא צריך להסביר מה לעשות עם הבנת
- 
					
					
					
					
 @מאיר-2000 להעביר שלוחה דרך האתר גם לא יעזור 
 כי זה קורה רק שהוא גומר בשלוחה הנוכחית ואז הוא כבר מנתק
- 
					
					
					
					
 @שרות-פלוס-ivr 
 אתה פשוט מעתיק את המספר שלו
 שזה מאוד לא רלוונטי למיטב דעתי