במודל תור - הוספה או הסרה של מספר הטלפון לרשימת תפוצה - לפני או באמצע השיחה אפשרי?
-
אני רוצה לפני שעונים לשיחה או באמצע להוסיף את מספר הטלפון של הנציג לרשי"ת,
יש איזה רעיון איך לעשות את זה אם בכלל? -
תעשה קובץ בשרת שבודק כל X שניות את המערכת בשלוחה המסויימת ומי שרשום כמדבר עם נציג יירשם לר"ת שתבחר
[PHP]
-
@מנסה אין איזה רעיון ללא API?
-
@שרות-פלוס-ivr
לא נראה לי, רק עם אתה על האתר באותו רגע, שזה פשוט למדי ואני לא צריך להסביר מה לעשות עם הבנת -
@מאיר-2000 להעביר שלוחה דרך האתר גם לא יעזור
כי זה קורה רק שהוא גומר בשלוחה הנוכחית ואז הוא כבר מנתק -
@שרות-פלוס-ivr
אתה פשוט מעתיק את המספר שלו
שזה מאוד לא רלוונטי למיטב דעתי