קבלת מספר כשר
-
אני רוצה להשים מספר אך שמים את המספר מה המודול ???

-
@יעקב-100 אמר בקבלת מספר כשר:
@גוטליב-סוכן-פלאפונים
אני עשיתי את זה כבר אך אני מוסיף מספרדרך שירות הלקוחות
-
@יעקב-100 אמר בקבלת מספר כשר:
אני רוצה להשים מספר אך שמים את המספר מה המודול ???

לא הבנתי את השאלה
אם אתה יכול לחזור שוב על השאלה
תודה -
@גוטליב-סוכן-פלאפונים
נכון יש הגדרה קבלת מספר אישי אז אני רצה להוסיף מספר אך עשים את זה -
@יעקב-100 אמר בקבלת מספר כשר:
@גוטליב-סוכן-פלאפונים
נכון יש הגדרה קבלת מספר אישי אז אני רצה להוסיף מספר אך עשים את זהתסטקל בקישור הזה
https://f2.freeivr.co.il/topic/2570/קבלת-מספר-אישי-לך-או-לחבר-ודיווח-על-מספר-אישי-שנחסם?_=1630666195043כאן כתוב את כל ההגדרות -
@גוטליב-סוכן-פלאפונים אמר בקבלת מספר כשר:
@יעקב-100 אמר בקבלת מספר כשר:
@גוטליב-סוכן-פלאפונים
נכון יש הגדרה קבלת מספר אישי אז אני רצה להוסיף מספר אך עשים את זהתסטקל בקישור הזה
https://f2.freeivr.co.il/topic/2570/קבלת-מספר-אישי-לך-או-לחבר-ודיווח-על-מספר-אישי-שנחסם?_=1630666195043כאן כתוב את כל ההגדרותעדיף את זה:
מודול מספרי גישה -
@גוטליב-סוכן-פלאפונים
אני עשיתי את זה כבר אך אני מוסיף מספר -
@יעקב-100 אמר בקבלת מספר כשר:
@גוטליב-סוכן-פלאפונים
אני עשיתי את זה כבר אך אני מוסיף מספרמה הכוונה להוסיף מספר?
אתה רוצה לעשוךת מספר משני למערכת??
אם כן זה רק מול שירות הלקוחות
אם זה לא מה שאתה מתכוון תנסה להסביר יותר אני אשמח לעזור לך -
י יהונתן ל העביר נושא זה מ-עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים ב-
-
@יעקב-100 אמר בקבלת מספר כשר:
@גוטליב-סוכן-פלאפונים
אני עשיתי את זה כבר אך אני מוסיף מספרדרך שירות הלקוחות
-
או במייל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות