מודל תור
-
queue.ini הקובץ של מספרי הנציגים
-
מעלים דרך האתר החדש קובץ הגדרות
העלאת קובץ -
@הלאה-תמיכה-בילודה בשלוחה שאתה מגדיר מודל תור.
queue.ini -
@הלאה-תמיכה-בילודה
אם התכוונת איפה עורכים את זה באתר, תעמוד בלשונית הגדרות מתקדמות, יש לך בצד ימין חלון קטן תבחר שם את הקובץ

-
תודה רבה! הצלחתי בהדרכתך.
-
@מוטלה ניסיתי כך ,אך כעת זה עובד רק באתר החדש. תודה בכל אופן.
-
יש לי מערכת בשרת "YEMOT" לא יודע אם זה משנה אבל אין לי את ההגדרה הזאת
זאת אומרת את הקובץ השני -
@איש-ס זה אמור להיווצר אוטומטית בשלוחה שהגדרת כמודול תור, אחרי שנכנסו לשלוחה פעם אחת, ואם לא נוצר לבד - אפשר ליצור. (ואין שום קשר לשרת)
-
איך אני יוצר קובץ
queue.ini -
@איש-ס יש הרבה דרכים, כמו שיוצרים כל קובץ, אתה יכול לעשות טיפה חיפוש בפורום ולמצוא הרבה אפשרויות,
אפשר ליצור בפנק רשימות / להעלות דרך האתר החדש / דרך אקסס / לשנות את שם הקובץ ext ואח"כ ליצור אותו מחדש וכדו'...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות