שליחה לשרת חיצוני של סטטוס סיום הלקוח בחיוג במודול Routing
-
ב"ה
חדש במודול ראוטינג
שליחה של מצב החיוג - ישירות לAPI שלכם
type=routingשליחה לשרת חיצוני של סטטוס סיום הלקוח בחיוג במודול Routing
המערכת תשלח מיד לאחר יציאת לקוח מהחיוג את כל הפרטים שהיה בחיוג
אותם פרטים שנמצאים בקובץ LogRouting.ymgr LogRouting.htmlערכי חובה
routing_api_send=yes routing_api_link=abc.co.ilברירת מחדל get ניתן לשנות שליחה לpost
routing_api_url_post=yesבמידה ועניתם בהצלחה
יצטרף לדוח LogRouting.ymgr LogRouting.html
התשובה שעניתם מהשרת על שליחת כל הפרטים (מקסימום 5 אותיות לצירוף לדו"ח)הערך בדוח יהיה
ApiSandAnswer=תשובת שרתעודכן גם בשרשור המלא כאן
https://f2.freeivr.co.il/post/734
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות