אי שמיעת שידורים קודמים
-
איך אפשר להגדיר שבמערכת לא יוכלו לשמוע שידורים קודמים???
-
@נועם-10 אמר באי שמיעת שידורים קודמים:
איך אפשר להגדיר שבמערכת לא יוכלו לשמוע שידורים קודמים???
אתה פשוט יכול למחוק אותם
-
@איש-יהודי-טוב איך אפשר להגיע אליהם?
-
-
@נועם-10 בשלוחת החדר ועידה יש לך את כל קבצי השמע - תמחק את כולם
-
@613-0 אה נכון!
אז איך אני יכול לשמור אותם, כלומר להעביר את כולם לשלוחה אחרת? -
@נועם-10 אמר באי שמיעת שידורים קודמים:
@613-0 אה נכון!
אז איך אני יכול לשמור אותם, כלומר להעביר את כולם לשלוחה אחרת?לסמן את הקבצים, ואז העתקה, ואז להכנס לשלוחה שבה אתה רוצה להדביק, וללחוץ הדבקה
-
@נועם-10 אמר באי שמיעת שידורים קודמים:
@613-0 אה נכון!
אז איך אני יכול לשמור אותם, כלומר להעביר את כולם לשלוחה אחרת?תשתמש בהגדרה הזאת
אם רוצים שהמערכת תשמור את ההקלטות לשלוחה אחרת יש להגדיר זאת כדלהלן
נתיב מלאfolder_move=/7בדוגמא, ההקלטות יישמרו בשלוחה 7 שבשלוחה הראשית (התיקיה אליה שולחים את הקבצים חייבת להיות קיימת, אחרת - שגיאה!)
ושים שלוחה שאי אפשר להגיע אליה לדוגמא 999 או בשלוחה שרק אתה ו/או המנהל יכולים להיכנס
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות