מצנתק רק למנהל
-
הגדרתי רשימת תפוצה לצינתוקים וכמה התחברו לזה וכששולחים צינתוק לרשימה הזאת זה מצנתק רק למנהל?
-
@שמ אולי תשלח תמונה מסך של רשימת התפוצה הנ"ל
והשלוחות הקשורות כדי שנוכל לעזור -
@613-0 זה רשימת תפוצת צינתוקים חינמית שאין לי גישה אליה...
-
@שמ מה הכוונה אין לך גישה אליה?

-
@613-0 צודק צודק, אני מתחיל ולאט לאט לומד את הדברים,
אם אתה כבר פה, תגיד לי,
זה בסדר שאני שואל את השאלות שלי פה או שזה מטריד מישהו ואני צריך רק לחפש שעות בפורום? -
@שמ זה 100 אחוז בסדר כל מתחיל שואל ושואל בקטגוריה זו עד שמסתדר לו
כמעט בטוח שכל מי שידע ישמח לעזור לך עד שתבין לגמרי
בשביל זה הפורום נועד ואם זה מטריד מישהוא (לא ניראה לי שזה באמת מטריד) הוא לא צריך להתחבר -
@שמ תיכנס לרשימה הרצויה תבדוק מה הבעיה ברשימה, ואם יש בעיה תשלח צילום מסך של שלוחת ההרשמה והשלוחה שמפעילה את הצינתוק
וננסה לעזור ב"ה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות