יש כזה דבר ניתוב שיחה ללא צורך ביחידות
-
אני עשיתי את הגדרות מתקשר וזה עושה לי מספר שגוי
-
@גולד-תקשורת1 אמר ביש כזה דבר ניתוב שיחה ללא צורך ביחידות:
אני עשיתי את הגדרות מתקשר וזה עושה לי מספר שגוי
וגם אני לא יודעה מהשרת שלי

-
משהו יכול לעזור
-
@גולד-תקשורת1 אם יש לך סמארטפון, אז למה שלא תשתמש בהפניית שיחות לטלגרם? תוכל לקבל שיחות לטלגרם שלך בחינם!
אני משתמש בזה וזה מעולה
-
@avrham וואלה זה לא עובד זה עבד בהתחלה ל 2 שיחות ולאחר מכן כל שיחה מתנתקת ישר אי אפשר לחייג בכלל
-
אבל אני רוצה גם במחשב וגם בסמארטפון ואם יש אזה האפליקציה
-
@גולד-תקשורת1
עמו לך טלגרם אבל משום מה זה לא עובד בכלל -
@yosi2377 אמר ביש כזה דבר ניתוב שיחה ללא צורך ביחידות:
@גולד-תקשורת1
עמו לך טלגרם אבל משום מה זה לא עובד בכללאת יכול להביא לי הסבר וקישור
-
@yosi2377 לי זה עובד.
-
-
פוסט זה נמחק! -
וני גם רוצה דרך המחשב רק אני צריך יש-הדומיין שלי ואני לא מצליח מה עושים
-
@גולד-תקשורת1 מה הבעיה, תשים טלגרם במחשב ותכניס את החשבון של הטלגרם גם בנייד וגם במחשב ותקבל שיחות גם במחשב.
-
@גולד-תקשורת1 האם קיבלת קוד אימות מהאתר iptel.org למייל ועשית אימות לחשבון שלך?
באיזה שלב אתה תקוע? -
@795069962 אמר ביש כזה דבר ניתוב שיחה ללא צורך ביחידות:
@גולד-תקשורת1 האם קיבלת קוד אימות מהאתר iptel.org למייל ועשית אימות לחשבון שלך?
באיזה שלב אתה תקוע?אני תקוע בשלב דמיון אני לא מצליח לשים שם דמיון
-
@גולד-תקשורת1 מנסיון, תשתמש בתוכנה zoiper ולא בתוכנה שאתה משתמש הקישור להורדת התוכנה כאן
-
@795069962 אמר ביש כזה דבר ניתוב שיחה ללא צורך ביחידות:
@גולד-תקשורת1 מנסיון, תשתמש בתוכנה zoiper ולא בתוכנה שאתה משתמש הקישור להורדת התוכנה כאן
ואיפו הסבר
-
פוסט זה נמחק! -
אפשר עזרה
-
@גולד-תקשורת1
תפתח שרשור חדש בדיוק על מה שאתה צריך
השרשור כאן מדי ארוך ומסורבל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות