• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    יש כזה דבר ניתוב שיחה ללא צורך ביחידות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    57 פוסטים 10 כותבים 3.5k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • A מנותק
      avrham ניהול
      נערך לאחרונה על ידי

      @גולד-תקשורת1 אמר ביש כזה דבר ניתוב שיחה ללא צורך ביחידות:

      @גולד-תקשורת1 אמר ביש כזה דבר ניתוב שיחה ללא צורך ביחידות:
      את יכול להביא לי הסבר וקישור

      https://f2.freeivr.co.il/topic/7520/חדש-שלוחה-להעברת-השיחה-למשתמש-טלגרם-ניתוב-השיחה-לשיחת-טלגרם/1

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ג מנותק
        גולד תקשורת1 @avrham
        נערך לאחרונה על ידי

        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ג מנותק
          גולד תקשורת1
          נערך לאחרונה על ידי

          וני גם רוצה דרך המחשב רק אני צריך יש-הדומיין שלי ואני לא מצליח מה עושים

          A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • A מנותק
            avrham ניהול @גולד תקשורת1
            נערך לאחרונה על ידי

            @גולד-תקשורת1 מה הבעיה, תשים טלגרם במחשב ותכניס את החשבון של הטלגרם גם בנייד וגם במחשב ותקבל שיחות גם במחשב.

            7 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • 7 מנותק
              795069962 @avrham
              נערך לאחרונה על ידי

              @גולד-תקשורת1 האם קיבלת קוד אימות מהאתר iptel.org למייל ועשית אימות לחשבון שלך?
              באיזה שלב אתה תקוע?

              ג תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ג מנותק
                גולד תקשורת1 @795069962
                נערך לאחרונה על ידי

                @795069962 אמר ביש כזה דבר ניתוב שיחה ללא צורך ביחידות:

                @גולד-תקשורת1 האם קיבלת קוד אימות מהאתר iptel.org למייל ועשית אימות לחשבון שלך?
                באיזה שלב אתה תקוע?

                אני תקוע בשלב דמיון אני לא מצליח לשים שם דמיון

                7 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • 7 מנותק
                  795069962 @גולד תקשורת1
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @גולד-תקשורת1 מנסיון, תשתמש בתוכנה zoiper ולא בתוכנה שאתה משתמש הקישור להורדת התוכנה כאן

                  ג 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ג מנותק
                    גולד תקשורת1 @795069962
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @795069962 אמר ביש כזה דבר ניתוב שיחה ללא צורך ביחידות:

                    @גולד-תקשורת1 מנסיון, תשתמש בתוכנה zoiper ולא בתוכנה שאתה משתמש הקישור להורדת התוכנה כאן

                    ואיפו הסבר

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • ג מנותק
                      גולד תקשורת1 @795069962
                      נערך לאחרונה על ידי

                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ג מנותק
                        גולד תקשורת1
                        נערך לאחרונה על ידי

                        אפשר עזרה

                        ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • ל מנותק
                          לעזור לכולם @גולד תקשורת1
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @גולד-תקשורת1
                          תפתח שרשור חדש בדיוק על מה שאתה צריך
                          השרשור כאן מדי ארוך ומסורבל

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ג מנותק
                            גולד תקשורת1
                            נערך לאחרונה על ידי

                            אני לא יודע איך לעשות דמיון אם היית יודעת אז פשוט היית עושה ואכל נגמר אבל אם לא (בשביל זה יש את פרום)

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • מ מנותק
                              מנסה @גולד תקשורת1
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @גולד-תקשורת1

                              תפתח משתמש חדש...

                              וזהו, למה אתה מתעקש על משהו שאתה לא יודע

                              ג תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • ג מנותק
                                גולד תקשורת1 @מנסה
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @מנסה אמר ביש כזה דבר ניתוב שיחה ללא צורך ביחידות:

                                @גולד-תקשורת1

                                תפתח משתמש חדש...

                                וזהו, למה אתה מתעקש על משהו שאתה לא יודע

                                פתחתי ואך אני יודע מה השרת שלי ודמיון

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • מ מנותק
                                  מנסה @גולד תקשורת1
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @גולד-תקשורת1

                                  אז אם אתה יודע תסתדר...

                                  כנראה שכבר הרבה זמן אתה תקוע במקום לפתוח בלי דומיין משלך...

                                  ג תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • ג מנותק
                                    גולד תקשורת1 @מנסה
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @מנסה אמר ביש כזה דבר ניתוב שיחה ללא צורך ביחידות:

                                    @גולד-תקשורת1

                                    אז אם אתה יודע תסתדר...

                                    כנראה שכבר הרבה זמן אתה תקוע במקום לפתוח בלי דומיין משלך...

                                    כי פשוט אני רוצה ליוהת מחובר לתוכנה זו

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • מ מנותק
                                      מנסה @גולד תקשורת1
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @גולד-תקשורת1

                                      אתה יכול להתחבר, אבל אתה לא צריך את הדומיין

                                      תרשם מחדש לפי מה שכתבתי לך, תחכה יום אחד לאישור במייל, ואז יהיה לך את התוכנה + משתמש סיפ + שיחות נכנסות למחשב חינם

                                      והכל יבוא על מקומו בשלום

                                      ג תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ג מנותק
                                        גולד תקשורת1 @מנסה
                                        נערך לאחרונה על ידי גולד תקשורת1

                                        @מנסה אמר ביש כזה דבר ניתוב שיחה ללא צורך ביחידות:

                                        @גולד-תקשורת1

                                        אתה יכול להתחבר, אבל אתה לא צריך את הדומיין

                                        תרשם מחדש לפי מה שכתבתי לך, תחכה יום אחד לאישור במייל, ואז יהיה לך את התוכנה + משתמש סיפ + שיחות נכנסות למחשב חינם

                                        והכל יבוא על מקומו בשלום

                                        צילום מסך 2021-12-23 212046.jpg אני פשוט מנסה להתחבר לזה אבל אני צריך דמיון!צילום-מסך-2021-12-21-200227.jpg

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • מ מנותק
                                          מנסה @גולד תקשורת1
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @גולד-תקשורת1

                                          לזה תכתוב
                                          iptel.org

                                          ג תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • ג מנותק
                                            גולד תקשורת1 @מנסה
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @מנסה אמר ביש כזה דבר ניתוב שיחה ללא צורך ביחידות:

                                            @גולד-תקשורת1

                                            לזה תכתוב
                                            iptel.org

                                            וזה עושה לי צילום מסך 2021-12-23 213908.jpg

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון