יש כזה דבר ניתוב שיחה ללא צורך ביחידות
-
וני גם רוצה דרך המחשב רק אני צריך יש-הדומיין שלי ואני לא מצליח מה עושים
-
@גולד-תקשורת1 מה הבעיה, תשים טלגרם במחשב ותכניס את החשבון של הטלגרם גם בנייד וגם במחשב ותקבל שיחות גם במחשב.
-
@גולד-תקשורת1 האם קיבלת קוד אימות מהאתר iptel.org למייל ועשית אימות לחשבון שלך?
באיזה שלב אתה תקוע? -
@795069962 אמר ביש כזה דבר ניתוב שיחה ללא צורך ביחידות:
@גולד-תקשורת1 האם קיבלת קוד אימות מהאתר iptel.org למייל ועשית אימות לחשבון שלך?
באיזה שלב אתה תקוע?אני תקוע בשלב דמיון אני לא מצליח לשים שם דמיון
-
@גולד-תקשורת1 מנסיון, תשתמש בתוכנה zoiper ולא בתוכנה שאתה משתמש הקישור להורדת התוכנה כאן
-
@795069962 אמר ביש כזה דבר ניתוב שיחה ללא צורך ביחידות:
@גולד-תקשורת1 מנסיון, תשתמש בתוכנה zoiper ולא בתוכנה שאתה משתמש הקישור להורדת התוכנה כאן
ואיפו הסבר
-
פוסט זה נמחק! -
אפשר עזרה
-
@גולד-תקשורת1
תפתח שרשור חדש בדיוק על מה שאתה צריך
השרשור כאן מדי ארוך ומסורבל -
אני לא יודע איך לעשות דמיון אם היית יודעת אז פשוט היית עושה ואכל נגמר אבל אם לא (בשביל זה יש את פרום)
-
-
@מנסה אמר ביש כזה דבר ניתוב שיחה ללא צורך ביחידות:
תפתח משתמש חדש...
וזהו, למה אתה מתעקש על משהו שאתה לא יודע
פתחתי ואך אני יודע מה השרת שלי ודמיון
-
-
@מנסה אמר ביש כזה דבר ניתוב שיחה ללא צורך ביחידות:
אז אם אתה יודע תסתדר...
כנראה שכבר הרבה זמן אתה תקוע במקום לפתוח בלי דומיין משלך...
כי פשוט אני רוצה ליוהת מחובר לתוכנה זו
-
אתה יכול להתחבר, אבל אתה לא צריך את הדומיין
תרשם מחדש לפי מה שכתבתי לך, תחכה יום אחד לאישור במייל, ואז יהיה לך את התוכנה + משתמש סיפ + שיחות נכנסות למחשב חינם
והכל יבוא על מקומו בשלום
-
@מנסה אמר ביש כזה דבר ניתוב שיחה ללא צורך ביחידות:
אתה יכול להתחבר, אבל אתה לא צריך את הדומיין
תרשם מחדש לפי מה שכתבתי לך, תחכה יום אחד לאישור במייל, ואז יהיה לך את התוכנה + משתמש סיפ + שיחות נכנסות למחשב חינם
והכל יבוא על מקומו בשלום
אני פשוט מנסה להתחבר לזה אבל אני צריך דמיון!
-
לזה תכתוב
iptel.org -
-
וגם מה אני הרשום בדומין
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
