אם יש אפשרות השמעת קבצים זה היה מן תפריט
-
@גולד-תקשורת1
תסביר ונעזור לך בס"ד -
יש לי חנות ואני רוצה לחלק את זה דרום הקש 1 מרכז הקש 2 צפון הקש 3 אז השאלה שלי אם אני רוצה לעשות תפריט בהשמעת קבצים
-
@גולד-תקשורת1
השתמש בזההשמעת קבצים type=playfile ;0 הגדרת מקש control_play0=go_to_folder ;הגדרת מקש 1 control_play1=go_to_folder ;הגדרת מקש 2 control_play2=go_to_folder ;הגדרת מקש 3 control_play3=go_to_folder ;הגדרת מקש 4 control_play4=go_to_folder ;הגדרת מקש 5 control_play5=go_to_folder ;הגדרת מקש 6 control_play6=go_to_folder ;הגדרת מקש 7 control_play7=go_to_folder ;הגדרת מקש 8 control_play8=go_to_folder ;הגדרת מקש 9 control_play9=go_to_folder ;* הגדרת מקש control_play*=go_to_folder ;# הגדרת מקש control_play#=go_to_folder ;לאן יעבור מקש 0 playfile_control_play_0_goto=/0 ;1 לאן יעבור מקש playfile_control_play_1_goto=/1 ;לאן יעבור מקש 2 playfile_control_play_2_goto=/2 ;לאן יעבור מקש 3 playfile_control_play_3_goto=/3 ;לאן יעבור מקש 4 playfile_control_play_4_goto=/4 ;לאן יעבור מקש 5 playfile_control_play_5_goto=/5 ;לאן יעבור מקש 6 playfile_control_play_6_goto=/6 ;לאן יעבור מקש 7 playfile_control_play_7_goto=/7 ;לאן יעבור מקש 8 playfile_control_play_8_goto=/8 ;לאן יעבור מקש 9 playfile_control_play_9_goto=/9 ;* לאן יעבור מקש playfile_control_play_*_goto=/Star ;# לאן יעבור מקש playfile_control_play_#_goto=/Hash ;לאן יעבור בסיום playfile_end_goto=/ ;שלא ישמיע ביפ בין השמעה להשמעה play_beep=no ;שם השלוחה title=כאן תכתבו את שם השלוחה -
@גולד-תקשורת1 אבל מה זה עוזר לך יותר מתפריט רגיל?
-
@לעזור-לכולם אמר באם יש אפשרות השמעת קבצים זה היה מן תפריט:
@גולד-תקשורת1 אבל מה זה עוזר לך יותר מתפריט רגיל?
כי פשוט אני לא רוצה לקליט את עצמי ועגב תודה רבה
בסייעתא דשמיא 0
לעזור לכולם -
@גולד-תקשורת1
ולכן? -
-
גם בM1000 אפשר TTS
-
@גולד-תקשורת1 אמר באם יש אפשרות השמעת קבצים זה היה מן תפריט:
@לעזור-לכולם אמר באם יש אפשרות השמעת קבצים זה היה מן תפריט:
@גולד-תקשורת1
ולכן?מה ולכן
בגלל שאינך רוצה שישמעו את הקול שלך, לכן מה אתה רוצה להגדיר?
ומה עזר לך ההגדרה שהבאתי? -
@לעזור-לכולם אמר באם יש אפשרות השמעת קבצים זה היה מן תפריט:
@גולד-תקשורת1 אמר באם יש אפשרות השמעת קבצים זה היה מן תפריט:
@לעזור-לכולם אמר באם יש אפשרות השמעת קבצים זה היה מן תפריט:
@גולד-תקשורת1
ולכן?מה ולכן
בגלל שאינך רוצה שישמעו את הקול שלך, לכן מה אתה רוצה להגדיר?
ומה עזר לך ההגדרה שהבאתי?אני אנסה היום כי עדיין לא ניסיתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות