השמעת כמות נרשמים מתוך שלוחת קבלת נתונים
-
@יודעלע אמר בהשמעת כמות נרשמים מתוך שלוחת קבלת נתונים:
האם מישהו יודע איך אפשר לשמוע כמות ההזמנות, כלומר שהמערכת תשמיע בדוגמא הנ"ל "כמות ההזמנות עד עכשיו היא 9"
פשוט מאוד... להחליף את ההודעה
M2700... -
@שמואל-ש
כנראה לא הובנתי;
במקום שיאמר מספר הנרשמים שיאמר מספר ההזמנות -
@יודעלע אמר בהשמעת כמות נרשמים מתוך שלוחת קבלת נתונים:
כנראה לא הובנתי;
הובנת טוב מאוד, ועניתי לך שזהו ההודעה שמגיעה מטעם ימות המשיח, ואם תרצה תוכל להחליפה.
-
@שמואל-ש
מה פתאום?!
אני צריך להחליף לא את המלל אלא את התוכן כלומר שיספור כמות ההזמנות -
@יודעלע נרשם=הזמנה, לא?
כל שורה-הרשמה זה הזמנה, לא? -
@שמואל-ש
לא בדיוק
אני מוכר מקומות לנסיעה באוטובוס, יש מי שקונה מקום אחד ויש מי שקונה חמשה מקומות, ואם אני רוצה לדעת כמה מקומות נותרו אני צריך שיספור לי את ההזמנות-מקומות ולא כמות המזמינים. -
-
@שמואל-ש
לא מצאתי שם
אבל בכל אופן צריך משהו מיוחד
תודה על הכל -
@יודעלע אמר בהשמעת כמות נרשמים מתוך שלוחת קבלת נתונים:
לא מצאתי שם
למה?
מה לא טוב ב-https://f2.freeivr.co.il/topic/49/הזמנת-מוצר-לפי-מק-ט-מספר-קטלוגי-sale_products
או ב-https://f2.freeivr.co.il/topic/2099/מרכז-הקניות-שרשור-ישן
????? -
@שמואל-ש
יישר כח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות