מי יודע מה לשים בהגדרות אם רוצים להקליט לדוגמא משלוחה 2 וזה יישלח אוטומטי לכתבות מייל וגם יעבור לשלוחה 10?זה ממש דחוף יש לי כמה רבנים שמבקשים.
-
מי יודע מה לשים בהגדרות אם רוצים להקליט לדוגמא משלוחה 2 וזה יישלח אוטומטי לכתבות מייל וגם יעבור לשלוחה 10?זה ממש דחוף יש לי כמה רבנים שמבקשים.
-
@י-ח-הפצת-יהדות לא קשור לקטוגריה, עיין חוקי הפורום
-
אוקיי, סליחה, לא ידעתי איפה לשים את השאלה,
תכלס תוכל לעזור לי בנושא? -
@י-ח-הפצת-יהדות אמר במי יודע מה לשים בהגדרות אם רוצים להקליט לדוגמא משלוחה 2 וזה יישלח אוטומטי לכתבות מייל וגם יעבור לשלוחה 10?זה ממש דחוף יש לי כמה רבנים שמבקשים.:
אוקיי, סליחה, לא ידעתי איפה לשים את השאלה,
תכלס תוכל לעזור לי בנושא?פעם הבאה אל תצפה שיעזרו לך, אם אתה לא יודע מה כותבים אז אל תכתוב או שתחפש מה עושים.
אפשר גם לעשות חיפוש.. כאן -
@י-ח-הפצת-יהדות
הנה ההגדרות לשלוחהtype=record ;שההקלטה תעבור לשלוחה 10 folder_move=/10 ;שליחת ההקלטה למייל email_send=yes email_address=כתובת המייל@gmail.com ;כותרת המייל email_name=הקלטות מהמאזינים ;שליחה למייל נוסף email_address2=mail@mail.com -
@0799222222 ,תודה רבה. עובד מצויין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות