הדגרות בתפריט שיחולו על כל התיקיות שתחתיו
-
האם יש אפשרות כזו ??? כמו שיש בתפריט הראשי אולי ליצור קובץ בשם ivr.ini בתפריט ההוא כמו שמופיע בהגדרו כלליות
רמות הערכים
קובץ בשם ext.ini בתוך כל שלוחה - שזה הקובץ שמגדיר את סוג השלוחה ואת היעוד שלה וכו'.
קובץ בשם ivr.ini שנמצא בשלוחה הראשית של המערכת.
זאת אומרת, בהתחלה המערכת מחפשת פקודות בתוך קובץ הext.ini שנמצא בתוך השלוחה, באם אין ערכים לביצוע - אז המערכת בודקת בקובץ הivr.ini שנמצא בתיקיה ראשית של המערכת.ואם אין בתיקיה הראשית שיבדוק בקובץ בשם ivr.ini שבתיקיה הנוכחית. זה יקל הרבה אם יש למשהוא פיתרון.
-
עדיין לא
-
כרגע, רק ע"י פתיחת מערכות חדשות, והפנית כל שלוחת תפריט למערכת אחרת, והמערכת הראשית תהיה ההפניה לכל המערכות, והבעיות רבות וידועות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות