סיום פונקציה end()
-
כתבתי פונקציה PHP כאשר אני מתחבר אליה מהטלפון, שולח את הערכים הוא מבצע את הפעולה פעמיים.
יש פתרון? -
@liy כנראה הפעם השניה זה מהניתוק
תוסיף את זה בתחילת הקוד:if ($_GET['hangup'] == "yes"){exit();} -
@ד-ב אמר בסיום פונקציה end():
@liy כנראה הפעם השניה זה מהניתוק
תוסיף את זה בתחילת הקוד:if ($_GET['hangup'] == "yes"){exit();}בתחילת כל הקוד או בסוף הפונקציה?
-
@ד-ב אמר בסיום פונקציה end():
@liy כנראה הפעם השניה זה מהניתוק
תוסיף את זה בתחילת הקוד:if ($_GET['hangup'] == "yes"){exit();}הוא לא מתנתק הוא חוזר לתפריט הראשי..
-
@liy זה לא אמור לנתק אותו,
כשהמאזין שנכנס לשלוחת API מנתק את השיחה, ימות המשיח שולחים שוב לשרת את כל מה שהוא הקיש עד עכשיו בשלוחת ה API.בשביל שהשרת לא יחשוב שהוא נכנס שוב לשלוחה,
תכניס בשרת (מיד בתחילת הקוד שלך) את מה שהבאתי לך למעלהאו שתוסיף את זה בשלוחת ה API בקו
api_hangup_send=no
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות