זיהוי טלפונים
-
איך אפשר לעשות שטלפון שמתקשר למערכת הוא ישמע את השם שלו בקול רובוטי, לא שהמאזין מקליט אלא המערכת תשמיע לו את השם שאני הגדרתי, (בקובץ מסוים וכו')
-
@שלומי-הימל תסתכל כאן.
-
-
@אורי-ש אמר בזיהוי טלפונים:
אני רק צריך לציין שזה לא משנה הסדר כי ממילא זה עושה מספרים בצד שמאל ואותיות בצד ימין.
לפי בדיקה שלי, למרות שגם אם תכתוב קודם את השם ואז = מספר, זה יכתוב את המספרים בשמאל והשם בימין, אבל זה לא ישמיע את השם, צריך לכתוב קודם מספר ואז = שם
-
@דוד_מלך_ישראל זה לא עובד לי
-
@שלומי-הימל באיזה סדר כתבת את השמות והמספרים?
-
פוסט זה נמחק! -
@דוד_מלך_ישראל את המספר= ואת השם
-
@שלומי-הימל כתבת בתוך פנקס רשימות או קובץ אחר?
-
@דוד_מלך_ישראל כתבתי את זה בקובץ EnterIDVaINama בתיקיית EnterID
ותודה על העזרה -
@שלומי-הימל זה אמור לעבוד, מה הגדרת בשלוחה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות