• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    רשימה לבנה ושחורה

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    30 פוסטים 6 כותבים 2.6k צפיות 4 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ט מנותק
      טראכט איין מינוט @shz
      נערך לאחרונה על ידי

      @shz אני רואה שזה מגיע מיד לקו וכל מספר שמתקשר אפילו שהוא לא ברשימה לבנה,
      אבל ממספר חסוי זה עובר להקשת סיסמא

      S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • S מנותק
        shz @טראכט איין מינוט
        נערך לאחרונה על ידי

        @טראכט-איין-מינוט
        סימנת שזה קמפיין ברירת מחדל?

        ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ט מנותק
          טראכט איין מינוט @shz
          נערך לאחרונה על ידי

          @shz תמונה1.png
          פה צריך לעשות ? משהו לא הולך לי

          S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • S מנותק
            shz @טראכט איין מינוט
            נערך לאחרונה על ידי

            @טראכט-איין-מינוט
            מצויין,
            זה קמפיין ברירת מחדל
            בנוסף, סימנת על חסום, במקום זה תסמן על רשימה לבנה.
            אח"כ למעלה תעבור לחוצץ רשימת התפוצה ותוסיף את המספר/ים שאתה רוצה שיוכלו להתקשר

            ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ט מנותק
              טראכט איין מינוט @shz
              נערך לאחרונה על ידי

              @shz תמונה2.png
              בכל זאת משהו לא הולך תסתכל על המסומן
              וזה לא עובד, כל אחד יכול להתקשר למערכת

              S 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • S מנותק
                shz @טראכט איין מינוט
                נערך לאחרונה על ידי

                @טראכט-איין-מינוט
                עשית שמור הגדרות קמפיין קולי?

                ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ט מנותק
                  טראכט איין מינוט @shz
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @shz כן...

                  N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • S מנותק
                    shz @טראכט איין מינוט
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @טראכט-איין-מינוט
                    אני בודק כעתת אצלי וזה לא חוסם את השיחות.
                    אני מניח שזה באג במערכת כי עד היום זה היה חוסם
                    תעמוד על ה ? שליד המילים רשימה לבנה

                    ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ט מנותק
                      טראכט איין מינוט @shz
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @shz כן ואז

                      S 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • S מנותק
                        shz @טראכט איין מינוט
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @טראכט-איין-מינוט
                        אפשר לפנות מחר לשרות לקוחות
                        או לרשום תלונה בבאגים במערכת ואז יש מצב שיטפלו בזה עוד הלילה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • N מנותק
                          nyh @טראכט איין מינוט
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @טראכט-איין-מינוט
                          פשוט תכתוב את זה בתפריט הראשי

                          check_template_filter=1
                          check_template_filter_none_go_to=hangup
                          

                          שאת 1 תחליף במס רשימה שלך.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • S מנותק
                            shz @טראכט איין מינוט
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @טראכט-איין-מינוט
                            בדקת משהו מול שרות לקוחות?

                            ט תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ט מנותק
                              טראכט איין מינוט @shz
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @shz לא....

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • Y מנותק
                                yair @טראכט איין מינוט
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @טראכט-איין-מינוט
                                יש לי פתרון בשבילך [זה מה שאני עשיתי]
                                אתה יוצר שלוחה להרשמה לצינתוקים. שלוחה [9] ומחניס את ההגדרה הבאה

                                type=tzintuk
                                list_tzintuk=1
                                

                                אחר כך אתה מתקשר למערכת מהמספר שאתה רוצה שיהיה לו גישה ומוסיף את המספר לרשימת הצינתוקים.
                                אחר כך אתה מכניס בתפריט הרשית את ההגדרה הבאה

                                type=go_to_from_tzintuk
                                check_list_tzintuk=1
                                go_to_from_tzintuk_found=/1
                                go_to_from_tzintuk_not_found=/8
                                

                                ואתה מוסיף שלוחה [8] שלוחת ניתוק שיחה זה ההגדרה.

                                type=hangup
                                

                                ואת כל השלוחות שלך אתה עושה בתוך שלוחה [1]
                                בהצלחה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון